Ash
„A co to je to co mám mezi nohama?"Zeptal jsem se ho a podíval se do kalhot.Chvíli se smál a pak řekl„To má jen dvě funkce Ashi"Popadal se za břicho„Jaké?"Ušklíbl jsem se„N-no ta první je, že tím vylučuješ tekutinu a ta druhá je rozmnožování."Otevřel jsem ústa„A to musím dělat?!"usmál se„Na záchod půjdeš až se ti bude chtít."Polk jsem„A rozmnožování?"Mrkl na mě„Kdykoliv."Byl jsem červený až na zadku.
„Ashi pojď jdeme do parku si zahrát fotbal."Ztuhnul jsem„Fotbal?"Zazubil se „Neboj já tě to naučím."Přikývl jsem.
Když jsme dorazili do parku z dálky jsem viděl nějaký obrys kruhu„Tohle je míč Ashi."Ukázal na velké kolečko„Teď kopni ten míč do brány,která je tam"Ukázal na druhou staru hřiště a předvedl mi jak to mám udělat.
„Au"Kopl jsem do míče, který letěl mimo a k tomu spadl na záda„Ty si nemotora"Usmál se sladce Luke a natáhl ke mně ruku a pomohl mi vstát„Nechci hrát fotbal Lukey"Otřel jsem si kalhoty.
„Pojď jdeme na zmrzlinu"Usmál jsem se na něj„Tu znám moc dobře."Podíval se nechápavě„A jak ji můžeš znát?"
„Lidé ji často jedí na pláži."Zazubyl se„Ale ty jsi ji neměl."Zavrtěl jsem hlavou že ne.
Luke
Šli jsme ke stánku se zmrzlinou a já koupil Ashovi jahodovou a sobě jablkovou.
Ash zabořil nos do zmrzliny,byl tak roztomilý„Né Ashi to se líže."Utřel jsem mu zmrzlinu z nosu prstem a pak si ho olízl„Ta jahodová je dobrá."Usmál jsem se.
Sedli jsme si na lavičku„Dej mi ochutnat tu jablkovou." Olizoval se„Ne ne ta je moje"Dal jsem si jí do druhé ruky aby mi ji nesnědl„Ploším Lukey"Byl tak sladký když to řekl,myslel jsem, že se tam rozteču jako ta zmrzlina„Na."Podal jsem mu ji„Děkuji"Uculil se.
„Pojď jdeme koupit nějaké jídlo."Šli jsme do nejbliššího supermarketu a nakoupili vše potřebné.
Přišli jsme domů dali nákup do ledničky a pak jsem si musel lehnout na gauč.Ash si lehl na mě,ale lehce se otřel o mého 'kamaráda' měl jsem co dělat aby se mi nepostavil když na mě ležel „Luku co to je?"Hlavu měl položenou na mojí hrudi„To to se ti stane když si unavený."A kurva viděl jak se mi postavil.Nic lepšího mě vážně nenapadlo?!
„Musíš se vyspat."Uculil se a pak usnul.Pohladil jsem ho po vlasech a tiše řekl„Škoda ,že ne s tebou."Dal jsem mu pusu na čelo.
ČTEŠ
My Little Mermaid(Lashton)
Fanfiction„Co jsi a odkud jsi?!"pokoušel se utéct„Ne prosím suchozemče nedělej to!"Zavřel oči„Neboj neublížím ti." Příběh který vás na konci donutí přemýšlet o sobě. Lashton