16.Heloo

450 23 2
                                    

Ash

Po obejmutí jsem běžel domů„Tady si Ashi.hledal jsem tě!"Podíval jsem se na něj„Ne nehledal."Polkl„Nech to plavat."Byl na odchodu„Kdyby nebylo tebe tak jsem taky mohl odplavat!"Tohle jsem až trochu přehnal„Vidím,že ti není dobře tak jdu se radši umýt."Šel do vany.

Lehl jsem si na postel a díval se do strupu.Měl jsem divný pocit v břiše,jakoby se tam něco hýbalo.

Luke

Ležel jsem ve vaně a přemýšlel nad tím co Ash řekl.Vzal jsem žiletku a přejel si jí po ruce.Díval jsem se jak kapky mé krve stékaly po ruce a pak spadly do vody která se přeměnila na růžovou.

Dal jsem si na sebe trenýrky a šel do ložnice.Ash ležel na posteli a díval se do stropu„Tak co už jsi se uklidnil?"Zvedl se a běžel do koupelny,ze které jsem slyšel zvuk zvravení„Ashi jsi v pohodě?"Ležel na zemi.

„Luku?"Otevřel oči.Zavolal jsem doktora.

Ash seděl na gauči a doktor ke mně přišel„Můžete mi říct jak tento muž mohl na svět přivést dítě?!"Polkl jsem„N-nevím."Podíval jsem se na Ashe„Hlavní je,že je zdravé."Vtrhl mi do rukou malého chlapečka„Spíš mám strach o toho staršího."Dodal a odešel.

Sedl jsem si k Ashovi„Promiň Ashi."Byl celý bledý„J-j-jméno."Řekl tiše„Jaké budeš chtít."Pohladil jsem ho po vlasech„Charlie?"Kývl jsem hlavou,že ano a podíval se na našeho Charlieho„Ahoj Charlie."Políbil jsem ho načelo.

Oči měl modré jako já a vlásky jak andílek po Ashovi„Můžu?"Zeptal se Ash.Dal jsem mu ho do rukou.Ash si ho přitiskl k sobě a radostí mu tekly slzy„Omlouvám se ti Luku."Oči měl rudé„Taky se ti omlouvám Ashi."Objal jsem je oba.Ashe i malého Charlieho.

Ash

Neměl jsem dost sil být už na Luka naštvaný a hlavně teď když je tu Charlie tak to bude lepší.

Šel jsem chvíli na vzduch a potkal kamaráda na vozíčku„Ahoj."Zamával jsem mu,ale on mě ignoroval.

Přišel jsem domů a viděl jak si Luke a Charlie hrají s Maxem.
Víte ani nevím jestli to tak má být protože mám dojem,že to co mezi mnou a Lukem bylo už není takové jaké to má být.

Šli jsme si lehnout„Ashi?"Řekl tiše.Oba jsme leželi k sobě zády a mezi námi byla velká mezera„Ano?"Polkl jsem„Chci abys věděl,že te miluju a milovat tě budu."Otočil se ke mně čelem a zezadu mě obejmul„Já tebe taky."Zalhal jsem

My Little Mermaid(Lashton)Kde žijí příběhy. Začni objevovat