Luke
„Ashi nepůjdeme si zaběhat?"Hrál si s Maxem„Já ti běhat nebudu!"Ušklíbl se„Luku?"Lehl si ke mně„Chtěl bych...."Usmál jsem se„Ne žádný sex."Protočil panenky„Ne jen mi chybí voda..."Polkl„Tak jdi do vany!"Řekl jsem hnusně a otočil se k němu zády„Luku chci mít zase ocas."Vstal jsem a odešel do kuchyně„Luku počkej!"Běžel za mnou„Prosím Luku!"Zastavil mě„Ne nikdy už nebudeš mít ocas!"Ztichl a já se šel napít„Kéž by ses tenkrák utopil!"Řekl necitelně a jeho oči začaly slzet.
„Co si to řekl?!"Hodil jsem skleničku na zem„Slyšel si dobře!"Dal jsem mu facku„Poslouchej já s tebou chci mít dítě a nechci aby jsi byl zase nějaká ryba!Takže mě budeš poslouchat!"V srdci jsem cítil bolest,že jsem mu dal facku a řekl mu takové škaredé slova.
„Všichni lidé jsou stejní!"Řekl zhnuseně a vyběhl z domu.
„Ne Ashi počkej!"Běžel jsem za ním na pláž„Já to tak nemyslel!"Seděl na našem místě a po tváři mu tekly slzy„Ashi."Pohladil jsem ho po zádech„Nešahej na mě!"Obejmul jsem ho ze zadu„Promiň promiň moje malá mořská vílo."Políbil jsem ho na tvář„Tohle jsi si posral Lucasi!"Utekl,ale já za ním neběžel.Mrzelo mě,že jsem mu řekl takové slova.Bojím se,že se nevrátí...Slzy mi začaly téct po tváři z představi,že ho neuvidím.
Ash
Běžel jsem k molu.Sedl jsem si na kraj a díval se do vody.
Plakal jsem a slzy mi tekly po tváři a z brady spadly do moře.Slyšel jsem dopad mé slzy do moře.
Ucítil jsem dotyk na mém rameni„Nech mě Luku!"Rychle jsem se otočil„Nejsem Luke."Usmál se hnědovlasý kluk na vozíčku„A jak se jmenuješ?"Usmál jsem se„Viděli jsme se tolikrát,ale ani nevíme jména."
Slzy mi stále tekly po tváři„Proč brečíš?"Podíval jsem se do vody a viděl svůj odraz a začal jsem vzlykat„Kdo ti ublížil?"Pohladil mě po zádech.Podíval jsem se na něj a pak zpět na svůj odraz do vody„Ublížil mi člověk kterého jsem měl hodně rád."Polkl jsem„To znám."Sklopil hlavu„Lidé se často přetvařují."
Díval jsem se jak z vody skákají delfíni„Můžu tě o něco poprosit?"Usmál se na mě„Jo."Odpověděl mi.
Měl jsem sucho v ústech a oči mě pálily„Můžu tě obejmout?"Podíval se na své choré nohy„Nemám rád objetí."Koukl se na delfíny„Ale,že jsi to ty tak jo."Usmál se na mě„Děkuju."Sedl jsem mu na klín a silně jsem ho k sobě stiskl„Není za co."
ČTEŠ
My Little Mermaid(Lashton)
Fanfic„Co jsi a odkud jsi?!"pokoušel se utéct„Ne prosím suchozemče nedělej to!"Zavřel oči„Neboj neublížím ti." Příběh který vás na konci donutí přemýšlet o sobě. Lashton