Luke
Povím vám příběh je o klukovi kterém uplavalo štěstí.
Byl den jako každý jiný a já se procházel po pláži.Dostal jsem chuť surfovat a tak jsem si vzal prkno a šel na vlny.
Téhdá byly obrovské vlny a lidé mi říkali ať tam nechodím.
Neposlechl jsem je a obří vlna mě stáhla dolů pod vodu.Ucítil jsem jak se něco slizkého otřelo o moji nohu.
Pod vodou jsem toho moc neviděl pouze obrys nějaké ploutve,myslel jsem si, že to je jen ryba ,ale z části jsem měl pravdu.
Ucítil jsem jak mě silné paže táhnou ke hladině„Slyšíš mě?"Uslyšel jsem slabý hlásek.
Otevřel jsem oči.Když jsem je otevřel,ležel jsem na mém prkně ,které plulo po hladině daleko od pláže.Spatřil jsem mladého kluka se zelenými oči které mě uklidňovaly.
„A-ahoj."Řekl jsem,ale on neodpověděl.V tu chvíli se z vody vynořil ocas.Lekl jsem se a spadl z prkna.Znovu mě chytil kolem pusu a táhl na pláž.
Hned jak jsem byl na pláži běžel jsem co nejdál a uprostřed jsem se zastavil a vrátil se k němu„Ty ty ty jsi....em"Kývl hlavou ,že ano„Díky hele nemáš u sebe prášky?"Myslel jsem ,že se mi to zdá„Co to je prášky?"V tu chvíli jsem pochopil, že se mi to nezdá„Sedl jsem si na písek a on byl ve vodě přede mnou„Kde jsem?"Povzdychl jsem„Na druhé straně ostrova."Chtěl odplavat„Ne počkej."Polkl jsem„Nemáme se bavit se suchozemci natož jim zachraňovat život."Měl tak nádherné oči ve kterých jsem se ztrácel„Uvidím tě ještě někdy?"Než jsem to stačil doříct byl pryč„Kurva!"Chytil jsem se za hlavu.
Každý den jsem chodil na to místo a doufal ,že ho uvidím a jednou se to povedlo.
ČTEŠ
My Little Mermaid(Lashton)
Hayran Kurgu„Co jsi a odkud jsi?!"pokoušel se utéct„Ne prosím suchozemče nedělej to!"Zavřel oči„Neboj neublížím ti." Příběh který vás na konci donutí přemýšlet o sobě. Lashton