9.Puppy

742 50 2
                                    

Ash

Ráno jsem se vzbudil na gauči,ležel jsem na Lukovi který ještě spinkal„Lukey?"Otevřel jedno oko„Ano Ashi?"Zakňoural jsem„Mám hlad."Hodil mě na bok a šel do kuchyně„Tady"Přinesl mi pod nos chleba s nevím čím„Co je tohle?"Řekl jsem znechuceně„Burákové máslo"Odpověděl mi.

Luke

Přinesl jsem mu na stůl před něj chleba s burákovým máslem a on ho odmítá jíst?!

„Hele Ashi já nevím co ti chutná a co ne a proto se musíš naučit vařit."

Sedl si na kuchyňskou linku a já měl nutkání ho místo vaření učit sexuální výchovu.

Rychle jsem mu nachystal něco na snídani a ukázal mu pár jídel co si může udělat.

Chvíli se jen nechápavě díval,ale poté to už trochu pochopil.

Skončilo to tak ,že já měl na snídani jeho chleba s burákovým máslem a on palačinky.

„Co teď?"Řekl s plnou pusou„Musím do práce„Můžu jít s tebou?"Kousl jsem do chleba a pak ho vyndal z pusy„Je tam Thomas."Když to slyšel málem odpadl„Co tady budu dělat sám?"Řekl smutně„Třeba se dívej na filmy"Usmál jsem se,převlékl se a běžel do práce.

Ash

Luke byl pryč a já se doma nudil,chodil jsem z jednoho pokoje do druhého a čekal a čekal.

Našel jsem papír a tužku.Sedl jsem si před dům a díval se z dálky na vlny.

Luke mi zakázal jít do vody protože se bál,že kdybych se voda dotkla mojí kůže,měl bych zase ploutev.

Začal jsem si kreslit a nemohl jsem přestat,po chvíli mi došlo co kreslím.Byl to portrét mojí matky kterou jsem viděl před deseti lety ,když jsem byl ještě maličký.

V hlavě mi přeletěly vzpomínky na ten osudný den.Lukovi jsem neřekl tak úplně pravdu o mé rodině.

Moje rodina mě neopustila.Jednoho dne jsme se vydali já můj bratr a matka,otce jsem nepoznal.Vydali na každo roční závody delfínů,ale přijely tam lodě.Začaly házet sítě.
Chytily moji rodinu,nevím jestli můj bratr přežil ale matka ne.
Nemohl jsem dál a tak jsem plaval a plaval.Zůstal jsem sám a bojoval o život.Doplaval jsem tady a sliboval ,že nikdy nebudu věřit člověku,ale podívej te se teď.

Uviděl jsem přede mnou člověka na vozíčku a začal ho kreslit.Vím jaké to je nemít nohy a proto jsem s ním prohodil pár slov.

Luke

Když jsem byl v práci Thomas a já jsme spolu ani nepromluvili.Já mu zničil bar,ale on dostal peníze,neměl jsem důvod ho zmlátit protože jsem nechtěl příjd o práci.

Napadlo mě ,že bych mohl dat Ashovi malý dárek a tak jsem šel do útulku a vzal pvní štěnátko co jsem uviděl.Byl to kříženec.

Ash

Díval jsem se na televizi„Ahoj Ashi ,mám pro tebe překvápko."Běžel jsem ke dveřím a Luke měl pod paží štěnátko.

Štěstím jsem se rozbrečel .

Luke

Když to Ash viděl oči mu zářily a pak se štěstím rozbrečel„Ashii."Plakal mi do náruče„Děkuju Lukey"Usmál jsem se „Není za co moje malá mořská vílo."

My Little Mermaid(Lashton)Kde žijí příběhy. Začni objevovat