Luke
Večer jsem nemyslel nad ničím jiným než nad Ashem.Už spi říkal jsem si v noci.Po půlnoci jsem konečně usnul.
Ráno jsem musel vstávat v 6:30 kvůli práci na baru.Dělám tam s kamarádem barmana a dnes se mi tam zrovna moc nechce.
Doplazil jsem se do šatníku,hodil na sebe nachystané oblečení do práce a šel se nasnídat.Napil jsem se kafe a k tomu si dal chleba s burákovým máslem.
V práci
Bylo kolem druhé hodiny a lidí začalo přibývat„Hej Thomasi"Zavolal jsem na mého kamaráda,který mi měl pomoct„Už jdu."Po několika hodinách tvrdé práce jsem mohl jít domů a pak za Ashem.
Po práci cestou domů
„Tomasi, neuvěříš co se mi stalo."
Řekl jsem natěšeně.„Mluv."Řekl otráveně
„Viděl jsem mořského kluka."
„Mořského kluka co to meleš za kraviny Luku."Smál se mi do obličeje.
„Je to mořská víla,ale jako kluk"
Chytil jsem mu rameno.„Nevěřím ti radši se pořádně vyspi máš velké kruhy pod očima."
„Ale já nelžu.Dokažu ti to!"Řekl jsem podrážděně.
„Jestli mi lžeš, tak mi platíš pivo."Ušklíbl se.
„Dobře pojď"Dovedl jsem ho na naše místo a on se schoval za kámen„Ahoj Ashi"Ash se na mě podíval„Ahoj Lukey, dnes nemám moc času musím si něco ulovit."
Thomas sledoval s nechápajícím obličejem„Jo dobře já musím taky jít,ale neboj zítra tu budu."Usmál jsem se na Ashe.
Thomas
Luke seděl vedle kluka co měl ocas a mě hned napadlo že lidi by mohli platit za to aby ho viděli,ale Luke by to nikdy nepřipustil, a proto když Luke odešel jsem vzal z tašky skleněnou láhev a praštil Ashe do hlavy.
Vzal jsem ho pod paže a nesl ho do baru.
Donesl jsem tu největší skleněnou nádobu a napustil do ní vodu,do které jsem ho dal.
Vedle něj jsem dal pár ryb aby neměl hlad.Zamčel jsem dveře a odešel.
Ráno jsem dal před vchod ceduli s napisem:Podívejte se na mořskou pannu za pět dolarů.
Odpoledne přišla hromada lidí a všichni mi museli dávat peníze.
ČTEŠ
My Little Mermaid(Lashton)
Fanfiction„Co jsi a odkud jsi?!"pokoušel se utéct„Ne prosím suchozemče nedělej to!"Zavřel oči„Neboj neublížím ti." Příběh který vás na konci donutí přemýšlet o sobě. Lashton