,, Ahoj jmenuji se Clariell, ale všichni mi říkají Clar. No ... všichni asi ne. Je tu totiž ten pitom*c Black. Víte s mou nejlepší kamarádkou Lily Evansovou máme výrazně zbarvené vlasy. Podle slov jistého Jamese Pottera, ke kterému se dostaneme později, máme , ohnivě rudé vlasy '. Zpět k Blackovi. Lily říká,ohnivý květ', ale to pouze když poblíž není James. Mně říká , ptáku uhniváku ' a to i kdyby okolo stál sám můj praprapraděd, jehož jméno mi vypadlo. Možná by se hodil popis, že?
James Potter
Popis: Vysoký a svalnatý. Má neposedné vlasy a nosí brýle.
Jak na tom je s popularitou: Vysoce populární, a vyžívá se v tom.
Poznávací znamení: zlozvyk - neustále cuchání už tak dost rozcuchaných vlasů." ,, Hej zas tak často to nedělám. " ,, Ne, jenom 20x za minutu když se krotíš a 100x za minutu když je poblíž Lily. " ,,Nene. " ,, Klidně si trucuj, já jedu dál. " James na mě chvilku koukal a pak se smířil s tím, že mám pravdu.
,, S ... Black "
,, Řekni celé jeho jméno! " ,, Neřeknu! " ,, Dobře beru to za tebe, " povzdechl si Remus a chopil se práce popisovate.
,,Sirius Orion Black III. se narodil 3. listopadu, letos mu bude 17 let. Je věrný svým přátelům, ale rád zveličuje věci. Podle všech dívek. " ,, Arhm! " ,, Dobrá tak všech kromě Clar, Lils, Nym a pár prvňáčků. " ,, Jo, a nezapomeň říct, že jsem okouzlující, božský ... " Po deseti minutách vyčerpávajících posledni zbytky elánu Sirius dokončil: ,, A především jsem skromný! "
,, Lemíšek Lupin"
Remulus , Lemíšek' , Rem ' Lupin, je mujo rok starší brácha. Má světle hnědé vlasy. Po obličeji se mu táhnou tři jizvy, které ho ještě víc zkrášlují. Nos má stále zabořený v knihách a tak není divu, že dohání to, co James s Blackem nestihnou. Samozřejmě, je myšleno věci do školy."
,, Clariell Rose Leslie "
,, Rose je má o rok mladší sestřička. Jsem jediný kdo má povoleno jí takhle říkat a no ... zbytek se dozvíte časem. "Cau lidi jsem tu s novou strkou ... jde o s.b. love story.... jinak dlasi kapitola vyjde v sobotu... promin Ajo, ale kdyz budes komentovat a votovat mozna vyjde driv ... jinak mucQ.... a jeste jednou dekuji 123qwert123 za uzasny cocer.... jsi skvělá 😘 a proto Ti věnuji tuto kapitolu
ČTEŠ
Blacku? Ano Clar? Slez z mojí nohy
FanfictionZA COVER DĚKUJI ÚŽASNĚ ŠIKOVNÉ 123qwert123 #67 v kategorii FanFikce Víte i Bradavickému cassanovovi se může stát věc, kterou nechápe. Mé jméno je Clariell Rose Lupinová a nesnáším Siriuse Blacka. Mé jméno je Sirius Orion Black III. a na nervy mi lez...