,, Jamesi, podrž mi kufry. Vidím dívku, které nelze odolat. " ,, Nechceš s tím počkat do Bradavic? " ,, Ne to opravdu nechci, " odsekl jsem už trochu naštvaně. ,, Jo tak pardón, " řekl James, ale poznámku, že se nezlepším si neodpustil. ,, V tom máš pravdu! " zakřičel jsem na Jamese. Pohledem jsem našel svou oběť a vyrazil za ní.
***
,, Sirí, " zapištěla dívka, kterou jsem obšťastnil. ,, Opravdu už musím, čekají na mě James a Rem s Peterem. " ,, Dobrá, ale ... " dál už se nedostala, protože jsem ji políbil profesionálním umlčovacím polibkem a odešel za zbytkem pobertů.
Jsem zvědav jestli se někdy stane, že se s nějakou dívkou vyspím víc než jednou a pokud ano kdo by to byl. V Bradavicích se taková dívka zatím nenašla a ani v Prasinkách se někdo tak perfektní jako ta, do které bych se mohl zamilovat nenachází. Zamýšleně jsem šel vlakem až jsem došel k ,, našemu " kupé. Ono není ,, naše " , ale nikdo jiný se neodvážil nám ho zasednout.
Byl jsem překvapen, že Lily a Clar sedí v našem kupé. Své překvapení jsem zamaskoval svým sebevědomým úsměvem a dělal jsem, jakobych je v našem kupé očekával. ,,Čau Reme a Jamesi. A co tu dělají ohnivá děvčata? " řekl jsem jen co jsem se vzpamatoval, což mi zabralo tak dvě sekundy. ,, Lily, pojď odcházíme, " řekla Clar jen co jsem domluvil. ,, A to mě ani nepozdravíš , ptáku ohniváku '? " popichoval jsem ji dál, protože mě bolelo to, jak moc mnou opovrhovala, byly časy kdy jsme byli přátelé . ,,Naschledanou, " odsekla a odešla spolu s ,ohnivým květem'. Když jsem si sedl a rozhlédl jsem se po kupé všiml jsem si toho jak se Rem tváří. ,, No tak. Reme. Stejně by odešla. " ,, V tom máš možná pravdu, ale nemusel jsi ji popichovat. " Podíval jsem se na Jamese hledajíc podporu, které jsem se nedočkal. Ten totiž zíral na místo kde seděla Evansová, jako na svatý obrázek. ,,Hu - u, " zamával jsem mu před očima rukou, aby se probral z tranzu. ,, Ona se na mě usmála, " zašeptal téměř zbožně. S Remem jsme se na sebe podívali. Slib, že ji necháš na pokoji alespoň pro dnešek a s Jamesem Ti pomůžu. Říkaly ty jeho. Protočil jsem očima a lehce jsem přikývl na znamení souhlasu. ,, Kde je Petr? " zeptal jsem se, aby nestála řeč. ,, Šel pro sladkosti, " odpověděli Rem s Jamesem nastejno a plácnuli si. Po zbytek cesty se James o Lily ani nezmínil, ale to proto, že jsme se smáli jeho vtipům.
Vlak začal zpomalovat a my jsme se začali převlékat do uniforem. Tentokrát jsme se převlékli kompletně, protože jsme měli v plánu se zmenšit a přejet jezero spolu s prvňáky.
Už zmenšení jsme vylezli z vlaku a přiběhli jsme k Hagridovi. Ten si ničeho nevšiml a tak proběhla první fáze úspěšně. Společně jsme nastoupili do jedné loďky a vypluli jsme, za Hagridova velení k hradu. Byli jsme skoro u hradu a už jsem dokázal rozeznat Minnie od zdi hradu. Málem jsem přetekl netrpělivostí, ale loďky nakonec zastavily a já konečně mohl vystoupit a spolu se zbytkem pobertů pokračovat fází dvě. Šlo o to chovat se jako prvňák do poslední chvíle. James ,, nechtěně " drknul do Minnie a té spadl pergamen s jmény. Ten jsem ji jako slušný žák předal. Samozřejmě jsem na něj přičaroval naše jména. Rozhodil jsem je po listu, aby nebyla vedle sebe, ale, aby nebyla na začátku, na kterém Minnie ještě vnímala co čte. Minnie si stále ničeho nevšimla. Stejně, jako když jsem tu byl poprvé pronesla svůj zdlouhavý proslov o kolejích a zařazování. Vešli jsme do Velké síně a zastavili jsme se těsně u stoličky. Po patnácti cizích jménech přišla první zkouška. ,, Sirius Black! " křikla McGonnagalová a tak jsem vyrazil. Velká síň ani nedutala. To proto, že zmijozelané a učitelé, snad s výjimkou Brumbála nedávali pozor a ostatní žáci i s Albusem pochopili, že se musí chovat, jakoby se nic nestalo.
Na hlavu mi dosedl klobouk a hlavou se mi rozezněl hlas: ,,Ale, ale, pane Blacku co vy tady?" ,, Děláme prank na McGonnagalovou. Pomůžeš nám s tím? " odpověděl jsem myšlenkou. ,, A kouzelné slůvko? " ,, Prosím. " ,,No dobrá, ale něco ti připomenu.
FLASH BACK
Vystoupil jsem z loďky spolu s mými přáteli.Minnie, jak jsme ji přejmenovali, nás odvedla ke stoličce s moudrým kloboukem.
Neutuchající potlesk pro mou sestřenici utnula Minnie dalším jménem. A to jméno bylo Sirius Black.
Pomalu jsem došel ke stoličce. Naštěstí to vypadalo, že se těším až mě zařadí, přestože jsem se bál , že bude ve zmijozelu, jako zbytek naší pošahaný rodiny. Hlavou se mi roznesl hlas: ,, Jsi věrný svým přátelům a jsi také odvážný, ale jsi Black. No... Bude to NEBELVÍR. " Poslední zbytky ovládání zmizely a já jsem se s hlasitým jupí rozběhl k Nebelvírskému stolu. ,, Pane Blacku. Vraťte mi ten klobouk, " ozval se Minniein hlas. Pohlédl jsem na ni a všiml jsem si, že jí cukají koutky. Už poslušně jsem jí donesl klobouk a zase jsem se vrátil k mému oblíbenému stolu.
END OF FLASH BACK,, NEBELVÍR! " vykřikl klobouk nahlas jako v mé vzpomínce. Minnie mi z hlavy sundala klobouk a já jsem v klidu odešel k Nebelvírskému stolu, který mi tleskal - už podruhé. Naštěstí se mi vzpomínka prohnala hlavou mnohem rychleji, než jak se mi zdálo, a tak si Minnie ničeho zvláštního nevšimla. Stejně se stalo i u Jamese a Rema. U Petra se McGonnagalová trochu zakoktala, naštěstí pokračovala dál. A protože Petr byl na pergamenu jako poslední spustil Brumbál svůj proslov. Nakonec dodal: ,, Paní McGonnagalové a několika dalším učitelům a žákům unikla jistá drobnost. Ať se tedy postaví ti, kteří vědí o čem mluvím. " ,, Postavila se skoro celá Velká síň a dokonce i pár učitelů kromě Brumbího. ,, Skvělé. A teď si sednou ti, co se tohoto podvodu nezúčastnili. " Zůstal jsem tedy stát a sledoval jsem jak se James a Rem zase zvětšili. Udělal jsem tedy to samé a pomohl jsem Peterovi. Rozhlédl jsem se po učitelích a zastavil jsem se u Minnie, která byla vztemy rudá. ,, Ano, ano. Vítejte v Bradavicích, protože poberti tu jsou zas a tentokrát jsme si dali na naší vstupní scéně zabrat, a proto si myslím, že si zasloužíme potlesk! " pronesl jsem a všichni začali tleskat. Albus tlesknul a na stolech se objevilo lahodné jídlo. Každý jsme si vzal kuřecí stehno a zdrhali jsme do společenky a na pokoj. Jen co se zabouchly dveře tak jsme se rozesmáli.
Viděli jste Minnie? " sípal jsem mezi výbuchy smíchu. ,, Jo! Ten výraz stál za měsíc poškoly. " odpověděl James se smíchem na jazyku.
Asi po půl hodině plné smíchu jsme šli spát.
Ahoj.ajo chtela jsi delsi kapitoly tak tady ji mas. Tahle ma 1061 slov a ta minule mela 434 to je docela skok nemyslis? pokud mi mate co vyknout tak napiste do komentu jinak votujte a tak dale... doufam ze se kapca libila.
P.S. MAM VAS RADA 😘😍
ČTEŠ
Blacku? Ano Clar? Slez z mojí nohy
FanfictionZA COVER DĚKUJI ÚŽASNĚ ŠIKOVNÉ 123qwert123 #67 v kategorii FanFikce Víte i Bradavickému cassanovovi se může stát věc, kterou nechápe. Mé jméno je Clariell Rose Lupinová a nesnáším Siriuse Blacka. Mé jméno je Sirius Orion Black III. a na nervy mi lez...