POHLED SIRIUSE
Po večeři, na kterou Clar přišla pozdě jsme s ní (bohužel), Jamesem, Remem a Peterem přemýšleli kdy uskutečníme náš plán 1 a odstartujeme tak náš plán 2. ,, Udělal bych to někdy po první návštěvě Prasinek, " právě navrhovel Péťa. ,, Hmm ... To je moc pozdě co takhle v pondělí? " ,, Proč? " zeptal se James když Clar pronesla svůj návrh. ,, Je to první den kdy se učíme a udělala bych to tak, aby jim to zůstalo po zbytek týdne. " ,, To zní dobře, " souhlasil James s argumenty. Rem se tedy rozhlédl a když nikdo neprotestoval zapsal do našeho kalendáře první položku. A to stylem: ,, Háro den - začátek: 1. vyučovací den, konec: konec týdne. Vylepšováky: . Když napsal poslední slovo rozhlédl se s otazníkem v očích. ,, Co takhle barvy? " nadnesl jsem a Clar to hned rozvedla slovy: ,, To je super nápad. Každej učitel by dostal nějakou barvu. Ta barva by mohla měnit odstín. " ,, Takové kouzlo neexistuje. " řekl Rem. ,, Neexistovalo, o prázdninách jsem se nudila tak jsem ,, vyrobila " pár zajímavých kouzel. ,, Jak zní? " zeptal se dychtivě James a Clar spustila: ,, To kouzlo zní , Teinte Couler Changement ' . Při jeho vyslovení musíš myslet na určitou barvu, na čas, po kterém se má změnit a na dobu, po kterou se má měnit. Po uplynutí vybraného času se kouzlo zruší. Odstíny to mění samo. U neživých věcí jdou od nejsvětlejšího po nejtmavější u živých podle nálady. " ,, Chci to vyzkoušet, " pronesl jsem. ,, Dobře. Tady máš papír. " ,, Sakra, " pomyslel jsem si. Nejspíš zná protikouzlo, ale nechce nic riskovat. Zná mě. ,, Teinte Couler Changate. " ,, Růžová, 10 sekund, minuta, " myslel jsem si, když jsem odříkával kouzelnou formuli. To kouzlo bylo hustý. Opravdu se na papíru vystřídalo 6 odstínů růžové. ,, Chtělo by to sjednotit se, " řekl Rem když dopsal vylepšovák. ,, A to v čem? " zeptal se James. ,, No ... v době, po které se změní odstín. Kolik jich tam je? " ,, Zhruba 1000 u každé, ale občas nejdou rozeznat rozdíly. " ,, Dal bych to po jedné hodině. " ,, Víš o tom, že ne všichni učitelé se změní stejně? " zeptal jsem se. ,, Jo vím, ale taky vím jak zařídit, aby to šlo, " zněla Clarina odpověď.O deset minut vysvětlování jak fungují kouzla Débuter a Interrompre Réaction, o jednu hádku Siriuse a Clar a o jednu čkoládu na usmířenou později.
,, V jedenáct se sejdeme ve společence. Rem použije startovací kouzlo a spustí tak barvení, které pozastaví Clar. Reme, jak zní startovací kouzlo? " zeptal se James, když dokončil plánování. ,, Débuter. " ,, A jak zní zastavovací kouzlo? " ,, Interrompre Réaction. " ,, Skvělé. Všichni chápou? " ,, No ... " ,, Takže, Péťo, máme v plánu obarvit učitelům vlasy a nějak je učesat. Zbytek neřeš. " řekl jsem. ,, Tak čau. " ,, Kam jdeš? " ozvalo se pokojem unisono. ,, Chtěla jsem se jít vyspat, ale vzhledem k tomu kolik je, tu zůstanu s vámi. " ,, A kolik je? " zeptal se Péťa. ,,Teď už třičtvrtě. " ,, Aha. "
***
,, Siriusi, takže účesy máš připravené? " zeptal se mě James, snad už po sté během posledních dvou minut. Kráčeli jsme chodbou k prvnímu kabinetu. Naším cílem byl kabinet Minnie. V původním plánu bylo vzít sebou i Tedyho s Marlen, ale zamítli jsme to, protože není vyloučené, že by Tedy nebo Marlen neprotestovali proti tomu ,, zkrášlit " i Minnie. Když jsme jim vysvětlovali proč dnes Clar, ani Sirius nebudou spát s nimi řekli jsme jim necelou pravdu. Řekli jsme jim že, zlobivým učitelům James obarví vlasy, Clar to kouzlo pozastaví, aby se barva vlasů měnila všem učitelům stejně. Pak přijdu na scénu já a vyčaruju jim nějaký účes. Přesně ve dvanáct Rem odstartuje pozastavená kouzla. No a pak, když už jsme odcházeli spadl Removi náš kalendář. Ránu následovala otázka co to je a tuto otázku následovala odpověď, že jde o kalendář našich lumpáren, s tím vysvětlením jsme zmizeli v pokoji. ,, Připravte se, už jsme skoro tam, " vytrhl mě James z přemýšlení. Opatrně jsme otevřeli dveře a prošli jsme nám známým vnitřkem kabinetu do jeho vnitřní části. Opatrně jsme přešli k posteli a James jí obarvil vlasy, na výsledku to bohužel nebylo znát, protože Clar to kouzlo včas stopla. Minnie měla růžovou barvu. Jako poslední jsem k posteli přistoupil já a vykouzlil jsem Minnie na hlavě afro. Takto jsme postupovali dál. Když jsme šli do sklepení ke kabinetu Horácia málem nás chytil Filch. Zbytek akce postupoval v klidu. Profesor Brumbál měl dva copy a oranžovou barvu. Poppy měla drdol a červenou barvu. Profesor Kingsley má dlouhé rozpuštěné vlasy nabarvené na žluto. Profesorka Seylliová má fontánku a fialové vlasy. Profesor Křiklan má své řídké vlasy v culíčku, nabarvené na zeleno. Profesor Malerwick má modré vlasy a místo patky kohouta. Profesorka Sheckintonová má vlasy v drdolu a jsou černé, což je proti obvyklé blonďaté dost velká změna. S panem profesorem Dippetem jsme měli speciální plány. Jelikož měl husté tmavě černé vlasy udělali jsme mu pořádně lesklou pleš.
,, Dobrou, " řekl Rem Clar, když jsme vešli do společenky. James zopakoval Remův slogan a já na ni kývnul hlavou pro znak, že může odejít a na znamení uznání. Přece jenom si to zaslouží. Ty kouzla co vymyslela ... No páni! Peter stál jako solný sloup. ,, Dobrou, " odpověděla nám Clar a odešla do svých ložnic. My s poberty jsme šli spát asi až za hodinu. Měli jsme v plánu spát i ráno, ale Rem nám řekl, že tím by jsme se připravili o skvělou podívanou. Ráno jsme tedy vstaly o půl šesté. V sedm jsme byli na snídani a o půl osmé začali přicházet učitelé i s žáky. Řeknu vám, ten pohled když rozespalí žáci přišli na snídani a uviděli krásně nabarvené učitele byl k nezaplacení. A pak reakce učitelů na své účesy. Tak například jsme zjistili, že jediná Minnie se před snídaní díva do zrcadla, protože nebyla překvapená jak vypadá zbytek učitelského sboru a bylo vidět, že se pokoušela své afro zničit, naštěstí neúspěšně.
Takže ahoj! Jsem po dlouhé době zase na wattpadu s novou kapitolou na svou obhajobu mohu říci, že jsem byla na táboře, tudíž bez wifi. Kapitoly mám vymyšlené jěště rři dopředu, ty se pokusím dopsat do čtvrtka. Jen tak pro info v sobotu nebo pátek 16. odjíždím na další tábor tentokrát na 14 dní.
Se srdečnou omluvou a přáním hezkých prázdnin se s vámi loučí vaše Bíša.
ČTEŠ
Blacku? Ano Clar? Slez z mojí nohy
FanficZA COVER DĚKUJI ÚŽASNĚ ŠIKOVNÉ 123qwert123 #67 v kategorii FanFikce Víte i Bradavickému cassanovovi se může stát věc, kterou nechápe. Mé jméno je Clariell Rose Lupinová a nesnáším Siriuse Blacka. Mé jméno je Sirius Orion Black III. a na nervy mi lez...