-Bine frate, calmeazate!
-Mda bine, deci ele sunt Ely si Bella.
-Fetelor, eu sunt Kevin! ne intinde mana baiatu dragut cu zambet de copil. Cred ca e genul ala de persoana foarte amuzanta pe care nu ai cum sa te superi.
Am facut cunostinta cu toti dar o pereche de ochi albastrii ca cerul imi tot atrag atentia. Realizel ca ma holbam la frumosul baiat doar atunci cand s.a intors si mi.a zambit.
A fost asa stanjenitor...dar cred ca e obisnuit cu privirile curioase ale fetelor. E destul de tacut, rade mult, e atent la orice, are un par perfect prin care isi trece mana cand ma uit la el ,buze rozalii pe care as vrea sa le sarut...
Cee??...binee..cred ca ar fi cazul sa ma opresc. Nici nu il cunosc defapt. Stiu doar ca il cheama Andrew. Ce nume frumos...Se apleaca spre mine si ma trezeste din transa in care intrasem cu cateva clipe in urma.
-Stii ca nu e frumos sa te holbezi? ma intreaba usor, vocea lui rasunand in capul meu ca un cantec linistitor.
-Dar nu faceam asta. mint cu nerusinare..
-Mda sigur. un chicot ii paraseste gura iar apoi se aseaza langa mine si incepe sa isi butoneze telefonul.
-Bella?? Mergem?
-Ce? Unde?
-E aproape ora 02:00...
-Caaattt??? Fraate cum a trecut timpul.
-Daca vreti va duc eu acasa. se ofera Alex.
-Am venit cu masina mea, nu sunt nici beata si nici moarta de obosita.
-Bella, vroia doar sa ne ajute. imi spune Ely.
-Stiu. Amm...cred doar ca sunt cam obosita, scuze Alex.
-Stai linistita...
-Deci, ne vedem luni in prima zi de liceu? il intreaba Ely pe tipul care se pare ca ii trezeste un interes...
-Da!
Ma ridic si ii salut pe toti mai putin pe cele doua fete care au adormit pe canapea.
-Sigur nu esti obosita? baiatul cu ochii de care cred ca imi dezvolt o dependenta isi stange tigara si ma fixeaza cu privirea.
-Nu iti pasa...de ce mai intrebi?
-De ce trebuie sa fii asa tafnoasa? Imi pasa de tine..
-Pai..o sa dorm acasa, eu nu fac accidente.
-Niciodata sa nu spui niciodata. Ai grija de tine, frumoaso.
Se apleaca si imi saruta obrazul stang. Credca am rosit toata dar am ales sa merg la masina urmata de Ely.
°°°°Dimineata°°°°
Am o durere de cap ingrozitoare. Ma ridic cu greu din pat si observ ca inca sunt imbracata in rochia de aseara.
Dupa un dus lung ..imi aleg o pereche de blugi negri si un tricou alb larg pe care scrie "my self" si o pereche de converse albi.
Cobor jos unde ma intampina tata meu care gateste.
-Neata scumpo! imi spune in timp ce imi saruta fruntea.
-Neata, ce gatesti??
-Miroase bine?
-Evident!
-Clatite pentru printesa mea.
-Aaww, mersi.
-Bella, unde ai fost aseara?
Am dat de dracu...
Defapt tata nu e chiar asa rau. Imi da libertatea de care am nevoie. Ma lasa sa imi iau singura propriile decizii. Il iubesc atat de mult, singura lui problema este sa nu sufar dupa un baiat. Tuturor iubitilor mei le.a promis ca daca ma fac sa sufar ii va impusca. Ceea ce nu s.a intamplat, si nu pentru ca tata nu ar fi in stare ci pentru ca nu am tinut prea mult la un baiat.-Aa..la o petrecere cu Ely.
-Ok, te.ai distrat?
-Da, a fost chiar bine.
-Ma bucur sa aud asta dar am un sfat. Data viitoare da.ti tocurile jos pentru ca ai trezito pe mama ta care credea ca au venit hotii si statea cu pistolul la usa camerei.
Am inceput sa rad cu lacrimi..
-Nu ar trebui sa se treama. Casa asta are senzori pentru orice. Dar mersi de sfat.
°°°
-Hei Bella, nu ti se pare cunoscut tipul ala?
-Hm? Unde?
-Ce faci acolo? Nu esti atenta la mine..
Adevarul e ca Andrew mi.a trimis un mesaj in care ma intreaba ce fac. Sincera sa fiu ...aseara credeam ca una din tarfele care a adormit era iubita lui dar ..nici nu stiu daca are o iubita...am momente in care sunt asa idioata.
-Nu fac nimic, aratam chestia interesanta.
-Uite.l pe Alex si Andrew acolo.
Langa un garaj uriar plin cu adolescenti cei doi i.au sarit in ochii dragii mele prietene.
-Arata al dracului de bine...
-Si de ce stam aici si nu langa ei?
-Hai.
-Heeeei fetelor!
-Buna Alex. Il imbratiseaza si il saruta pe obraz iar baiatul cu privirea ce ma hipnotizeaza se uita la mine zambind.
-Hei! spun eu zambindiu inapoi.
-Hei, nici nu ma saruti?
-Ce?
-Glumeam !un chicot ii scapa si o parte din mine vroia ca asta sa fie o gluma dar alta parte chiar l.ar fi sarutat.
-Pfu! rasufu usor fals, speriata. Cred ca sunt dependenta de privirea ta.
-Nimeni nu a mai spus asta... pe chip ii apare un zambet copilaresc..unul sincer
Il iau in brate si ii simt mirosul profund. Menta cu tutun...
Deodata se aude o sirena de politie care sparge linistea iar eu sun super panicata...
Heei lume! Asta e capitolul 2. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale..dar soarta :)))
#La media e Ely ❤❤❤❤
#Giuli
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?