-Nu merg!!
-Haai Bella, o sa ne distram, promit!
-Ely...mereu spui ca ne vom distra apoi cineva ajunge la spital!
-Ba nu! S.a intamplat doar o singura data...si e vina lui Dylan ca a ajuns la spital.
-Nu stiu ce sa spun...
-E doar o amarata de petrecere la care merg cei mai cool tipi din scoala. E ultimul an, Bella.
Ooff nu creeed, stie ca ma imbuneaza cand imi spune numele...
-Bine! Dar stam doar cateva ore! am cedat.-Iiiiii...super!!!
-Mdaaa sigur...voi fi in fata casei tale la ora 20:00, sa fii gata!
-Bine draguto! imi face cu ochiul ,apoi pleaca grabita spre casa ei ca sa se pregateasca..
Ooh doamne, am uitat sa ma prezint!!
Deci, fara deci....eu sunt Isabella Black, mai simplu Bella, am 18 ani si sunt in ultimul an de liceu in Los Angeles. Sunt o fata amuzanta, inteligenta, talentata, moarta dupa masini si viteza si desigur..modesta.
Nu ma consider o fata frumoasa, adica am forme..iar ochii mei albastrii au cucerit cateva suflete dar..cred ca sunt doar..draguta sau simpatica.Nebuna cu care aveam o discutie ,Elysabeth Smith ,mai simplu Ely...este cea mai buna prietena, sys.ul meu, ea ma intelege mereu.
Niciodata nu i.a placut numele sau de printesa desi este o fata simpatica, amuzanta si finuta. Ely chiar arata bine, chiar daca ar purta un sac de cartofi, ar arata perfect pe ea .Binee..cred ca veti afla mai multe in curand, acum trebuie sa ma grabesc pentru ca am doua ore sa ma pregatesc.
Cu pasi inceti ma asez la masuta de machiaj dupa ce am facut un dus destul de scurt. Imi conturez cu negru ochii de un albastru ciudat amestecat cu verde ,apoi putin fond de ten si un ruj roz dragut. Ehh..am aratat si mai bine...dar e ok.
Imi trec de cateva ori mana prin par iar apoi imbrac o rochie destul de scrurta neagra si pantofi negrii cu tinte.
E ora 19:30...ma urc in ferrari.ul meu negru dupa ce imi salut parintii care se pare ca nu au nici o problema cu plecarea mea .
-Sunt in fata casei tale, vino!
-Acum!
Omg!!Ely arata super..e machiata la fel ca mine, are o rochie alb cu negru si pantofi inalti ca ai mei. Toate ii vin perfect.
-Woow!
-Ce e?? Mi.a curs rimelul??
-Nu! Arati super!
-Mersi, pot spune acelasi lucru si despre tine..
-Mda, si vad ca pandantivele noastre merg foarte bine!
-Vor fi mereu potrivite pentru orice ocazie!
-Stiu..il voi purta si la nunta mea care va fi cu un varbat destept, frumos ,respectuos si...
-Ceee plictisitooor!!! Nu e genul tau...
-Asteptam sa ma opresti. spun in timp ce rad cu lacrimi.
Pornim si simt cum toarce motorul masinii mele puternice sub noi. Ador masina asta!! A fost un cadou din partea parintilor mei la aniversarea de 18 ani..
O doamne! Toate tarfele si betivii astia drogati se invart pe langa bolidul meu.
Ne dam jos si intram in casa lui Josh, cel care organizeaza petrecerea.-Buna seara ,domnisoarelor! ne intampina un baiat frumos, cu o privire de tip cu tupeu. Pot sa pun pariu ca face parte din gasca celor populari. Ely a ramas total uimita de prezenta acestui baiat...miroase a indragosteala...dar totusi..tipul asta e al dracului de periculos!
-Hei! Am..eu sunt Bella! imi fac curaj sa ii vorbesc baiatului blond-saten cu ochi caprui care te intimideaza..
-Imi pare bine, eu sunt Alex!
-Incantata!
-Iar tu ,micuta domnisoara?
Ely se trezeste din transa si ii zambeste calduros iar acesta ii copiaza gestul.
-Eu sunt Ely.
-Ai vrea sa iti prezint un dormitor din casa asta mare??
-Cee?? Pareai chiar de treaba, nesimtitule!
-Ooo..usor, era doar o gluma, artagoasa....mai stati in usa sau inttati?
Mirosul de alcool si tutun imi invaluie simturile iar muzica data prea tare nu ajuta.
-Hai sa mergem intr.o camera..ceva mai incolo.
-De ce? intreb eu surprinzator de curioasa.
-Pentru ca nu pareti a fi niste tarfe cu care sa isi faca de cap betivii astia!
-Tu nu bei?
-Nu! mi.o taie rapid.
Am ajuns intr.o incapere cu vreo 7 persoane. 5baieti si 2 fete ..care arata ca niste tarfe....sa fiu sincera.
-Oo Alex, ne.ai adus ceva nou? intreaba unul din baietii ce stateau pe canapea.
Heeei!! Acesta este primul capitol din aceasta carte si stiu ca este un dezastru!
Va rog sa imi scuzati greselile gramaticale.
#Giuli
-Tine.ti gura! Nu sunt tarfe...
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?