-Cat mai avem pana acasa la Bella??? intreb nervoasa .-Am ajuns. imi spune Alex.
-Ma duc doar eu dupa ea. spune Andrew.
-Ok, eu il sun pe Kevin sa vad pe unde e..
-Poate a ramas cu ea. El a aduso acasa. spun eu incet.
-Mda, ma duc sa vad. insista Andrew.
***Bella pov.***
Kevin era atat de aproape de mine, eram atat de aproape de un sarut dupa ce ne.am holbat minute in sir unul la altul.
Daaar desigur ca cineva a distrus acest moment si nu oricine ci exact Andrew care a intrat cu viteza in casa fara sa bata ...sper ca nu a vazut ceva dar cert e ca ne priveste nervos iar Kevin e la un metru distanta de mine.
-Pe bune frate? Ce e intr.e voi?-Buna si tie.
-Buna? Serios? Hai Kevin zi.
-Eu...
-El nu are sa.ti dea nicio explicatie. Ce am facut?
-Erati aproape sa...
-Sa. Dar nu a fost asa ca nu ai ce sa ne reprosezi.
-Bine, stii ce? N.am nici timp si nici chef de certuri asa ca sa va spun de ce am venit.
-Sa te aud.
-S.a intors Batranu'.
-Cee? tresare Kevin. Cum adica s.a intors?
-Nu stiu. A inviat a ...nu inteleg. Faza e ca trebuie sa plecam din oras. A dat foc casei in care a fost petrecerea.
-Daca cumva eram acolo...
-Te scoteam eu afara pentru ca oricum te.am cautat ca un nebun peste tot.
-Off dar ce dragut din partea ta. Nu erai ocupat cu Lois?
-Laso in pace. E doar o panarama afurisita.
.- Mda.-Deci, unde sunt restul?
-In masina. Ne asteapta. Plecam chiar acum.
-Poftim?! Andrew eu nu pot sa.mi las parintii si tot ca vrei tu sa plecam nu stiu unde. Clar?
-Kev. Lasa.ne putin singuri.
-Bine.
Andrew se apropie de mine si ma tine de talie apoi ma fixeaza cu privirea.
-Ascultama Bella.
Eu raman blocata, fiind influentata de privirea sa .
-Deci, trebuie sa plecam. E vorba de un escroc batran care credeam ca a murit dar e viu si vrea sa ne faca rau. Daca as sti ca te.ar lasa in pace te.as lasa sa stai linistita dar mi.a promis ca si pe tine si pe Ely vrea sa va transforme in niste prostituate.
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?