Pariu cu tine

494 19 0
                                    


Ooo nuu...te rog Doamne, nu.mi spune ca Andrew e in spatele meu...

Ma intorc si ..tobele va rooog...e Andrew!

-Iubitule, eu doar ii spuneam fete.i asteia nesimtite ca tu esti al meu.

-Asculta Lois, noi o sa avem o discutie ...putin mai tarziu, hai pleaca.

-Sa inteleg ca tu tii cu parasuta asta??

-Shh! Parasuta esti tu! Mai bine taci dracului pana nu te fac afis, iesi!

Eu am stat cuminte si am ascultat micul dialog pana cand tarfulita a parasit incaperea.

-Deci, mersi de descriere...

-Ma lasi?! spun in timp ce.mi dau ochii peste cap.

-Nu, normal ca nu te las, iubito. spune in timp ce isi aseaza mainile pe talia mea si ma priveste adanc in ochi.

-Nu.mi mai spune asa. M.am saturat de jocurile tale idioate din care eu ies mereu cea ranita. spun si simt ca incep sa lacrimez.

-Bella.

-Ce mai vrei?!

-Nici nu ma saruti? ma intreaba inca jucaus...ce naiba?! E clar ca isi bate joc de mine.

-Nu! Sa te sarute draga ta iubita cu care te lingeai foarte bine cu cateva minute in urma.

-Deci asta era problema. spune in timp ce rade. Esti geloasaaa! spune chicotind.

-Nu am motive sa fiu. Sa stii ca te urasc! Nu vreau sa te mai vad niciodata! tip la el plangand iar acesta se opreste din ras si ia o fata de om serios...ce prefacut ..

-Bella stai. Imi pare rau...credeam doar ca glumesti.

-Pentru ca tu ma consideri o gluma. ii dau replica in soapta in timp ce ies dar sunt sigura ca m.a auzit.

Am mers acasa singura. Am de gand sa stau si sa dorm toata ziua.

***Andrew pov.***

-Chiar sunt idiot?? il intreb pe Kevin cand ajungem acasa.

-Da, chiar esti.

-Hai omule, incep sa tin al naibi de mult la Bella si am facuto sa planga.Ce sa fac??

-Paaaai, diseara e o cursa...aduo si pe ea.

-Si daca nu.i plac cursele?

-Belaa. Bella Black?! Sa nu ii placa cursele, tu te auzi??

-Da, si ar fi penibil sa ma refuze.

-Ehh se mai intampla.

-Nu va veni cu mine.

-Ii zic lui Alex sa vina cu iubitica lui, Ely si sa o aduca si pe Bella

-Esti genial, stii?

-Normal fraiere.

-Taci!

Urc sus in camera mea si incep sa ma pregatesc pentru cursa. Daca vreau sa o impresionez ar trebui sa.mi aranjez putin masina mea pentru curse. Un porsche rosu..perfect.

***Bella pov.***

-Sigur esti ok?

-Da! ii raspund pentru a mia oara lui Ely.

-Ok. Gata?

-Cred ca da, cum arat?

Eram imbracata toata in negru. Blugi negri, tricou negru, geaca de piele neagra si botine fara toc negre. Machiajul tot negru dar cu un ruj rosu.

-Esti perfecta. Alex mi.a dat mesaj ca a ajins deja si daca mai avem mult.

-Zii ca ajungem in 5 minute.

-Sunt 10 km pana acolo.

Stiu! spun scurt in timp ce urc in masina.

***

Am ajuns la locul cursei si toala lumea se holbeaza la noi. Vand am coborat Ely a fugit direct in bratele lui Alex. Trebuie sa am o discutie cu ea despre asta.

-Buna papusa!

Ma intorc cand aud vocea unui baiat.

-Buna si tie.

-Eu sunt James. Partivipi la cursa?

-Bella. Si da. spun in timp ce.i inmanez o suma maricica de bani.

-A fost o placere sa fac afeciri cu tine, dulceata.

-Tine.ti gura si tine.mi pumnii.

-Desigur.

-Ai nevoie de mult noroc ca sa ma invingi ,iubito. imi spune Andrew care coboara dintr.un porsche si vine spre mine.

Sincera sa fiu, ma simt prea bine acum ca sa ma enervez pe el...deci sa ne distram.

-Esti sigur?

-Normal. spune in timp ce se sprijina de masina sa.

-Atunci sa te vad.

-Ce ar fi daca am mai pune un pariu pe langa banii aia?

-Te ascult!

-Daca tu castigi, ceea ce nu prea cred, eu o sa fac tot ce vrei tu timp de doua zile iar daca castig eu, tu faci tot ce vreau eu doua zile.

-Suna promitator...o sa te pun sa.mi faci curat..cred.

-Eu am ganduri mai perverse...dar fie.

Ne urcam in masini, 5 la numar care concuram dar nu inainte ca Ely si Alex sa.mi ureze succes.

Numaratoarea inversa a inceput...


Stiu ca e un capitol scurt dar promit ca urmatorul va fi lung.

Va pup!!❤❤❤❤❤

Obsesie❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum