**Andrew pov**Nu vreau sa fiu pesimist dar serios acum...ce se intampla?!
Ma reped spre fereastra cu Bella in urma mea ca sa vedem ce se intampla de a venit politia.
Cand vad ca un politist imi aresteaza un prieten ies afara iar Bella vine si ea.
-Buna ziua! Ma scuzati, ce se petrece aici?
-Acest tanar a incercat sa violeze o fata minora.
James..sa violeze?! Asta e cea mai idioata gluma.
-James e adevarat?
-Nuu! E Nina, e tarfa orasului, si nici nu e minora! ii spuse politistului care acum se holba la ingerasul meu. Ar fi bine sa inceteze daca nu vrea sa faca cunostinta cu pumnul meu drept. Ma incord iar Bella simte asta asa ca intervine in discutie.
-James, dute si da declaratii, va fi totul bine.
-Am incredere in tine.
Dupa ce imi ia amicul ma duc direct la Nina care are si ea sa.mi dea niste explicatii.
-Viol??
-Ce voiai sa fac? Ne.o trageam si noi si au venit parintii mei, ei stiu ca sunt o fata cuminte.
-Cuminte pe dracu. Vezi ca tu consumi prea mult oxigen, mai bine gaseste.ti un rost in viata.
-Claarr! Asa voi face. o spune cu ironie.
**peste 3 ore***
-Ar trebui sa apara si ceilalti..nu?
-Ely cu Alex, inca nu am intrebato daca e ceva intre ei.
-Si ce ar putea spune? o intreaba Kate pe Bella.
-Stiu si eu...sa.mi spuna daca e sau nu cu el.
In tot acest timp dragul meu frate din alta mama isi butoneaza telefonul.
Le.am lasat pe fete sa mearga in camera lui Bella sa se pregateasca si sa evident sa barfeasca.
-Mai ai baterie?
-Huh?!
-Ce tot faci acolo?
-Avem un transport in vreo patru ore.
-Kevin, asta e ultimul iar James nu e. Ce facem?
-E simplu, mergem doar noi si Alex.
-Ai arme?
-Tu ai merge la un transport de droguri fara o arma?
-Nu frate, scuze dar voiam sa ma asigur.
-Mai bine...hai sa ne apucam de gratarul ala.
-Voiai sa zici salata, da?! ma intreaba Ely care tocmai a intrat pe usa cu Alex in urma ei ca un catelus. nu stiu de ce dar o gasesc pe fata asta usor ingamfata.
-Defapt ziceam gratar. repeta Kevin.
-Nuu! Sunt la dieta si cred ca fetele sunt de acord cu mine.
-Buna si voua! spune Alex in timp ce dam mana iar iubitica lui merge sus la fete.
**Bella pov**
Stateam cu Kate si povesteam despre obsesia ei fata de Kevin. Nu e obsedata desi ea crede asta..doar..il place iar asta e foarte dragut.
Deodata intra Ely cu nervoasa in camera.
-Il omor! tipa.
-Ce ai patit? Pe cine omori?
-Pe Kevin! Vrea sa faca gratar.
-Nu te atingi de el. spune Kate in timp ce eu radeam cu pofta.
-Noi ne vom face o salata, stai calma.
Rasufla usurata iar asta e momentul perfect sa o intreb ..ceva.
-Deci, nu crezi ca ar trebuu aa ne spui ceva?!
-Ce? intreaba confuza.
-Tu si Alex..sunteti cam apropiati.
-Aa..pai ne.am marturisit ca ne placem reciproc si suntem impreuna.
-Iiiiiiii. spun eu si Kate la unison fluturand mainile.
-Stai! Esti sigura ca nu te vrea doar in pat?
-Da! Mi.a promis ca ma va astepta pana voi fi pregatita.
-Asta e asa sweet. marturiseste Kate.
-Tu cum esti cu Andrew??
-Nu stiu! Suntem bine..dar nu stiu daca suntem impreuna.
-Pai intreaba.l!
-Asta ar fi penibil!
Dupa inca jumatate de ora de palavragit ne.am ales costumele de baie. Eu mi.am luat unul alb-negru. Kate si.a ales unul mov cu buline negre iar Ely unul albastru cu alb.
Am stat la piscina unde Andrew m.a aruncat in apa pana cand mi.a sunat telefonul.
---Convorbire telefonica---
-Hei scumpoo!!
-Buna mama, ce faceti?
-Bine, cu multa treaba, voi?
-Noi?
-Mda, m.a sunat vecina sa.mi spuna ce e petrecere la noi acasa. batrana nemernica..ma gandesc.
-Nu e petrecere mama, mi.am invitat cinci prieteni la piscina.
-Ii cunosc?
-Da. Ely, Kate, Andrew, Kevin si Alex.
-Baietii nu.mi sunt asa cunoscuti dar mi.i prezinti cand ne intoarcem. Devi totul e ok?
-Desigur!
-Atunci sa va distrati! Ai grija de tine!
-Bine mama, paa!
-Pa scumpo!
--Apel terminat--
-S.a intamplat ceva? ma intreaba Andrew.
-Nu, doar ca hoasca aia batrana i.a spus mamei ca dau petrecere cat ei sunt plecati si ea s.a panicat.
-Inteleg. Iubito eu si baietii trebuie sa plecam.
-Iubita?! intreb in timp ce rosesc si imi apare un zambet tamp pe fata.
-Pai, credeam ca tu vrei ca noi sa fim...amm...si eu vreau sa fim...deci vrei sa fii...?
-Da! spun in timp ce.l sarut. Dar unde pleci? intreb cand ne despartim din sarut.
-Nu pot sa.ti spun. imi zice serios. nu pot sa cred ca imi ascunde ceva...
#La media e Alex...
Azi mai vine un capitol !Va pup!! :*
#Giuli❤
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?