-E...amm...paai.
-Ieri ne.am jucat asta. ma scoate Ely.
-Stiti ce?! Mai hine nu intreb.
Pfuu...am scapat usor.
***peste aproximativ 7 luni***
Azi e o zi...speciala. Termin clasa a 12.a. Eu si restul...intr.un fel sunt mandra de mine. Am realizat atatea si...mdaa ma mint singura. Lunile astea au fost ingrozotioare. Parintii mei erau mai mereu la servici. M.am despartit de Andrew pentru ca imi ascundea tot felul de lucruri. Ely inca e impreuna cu Alex si pot spune ca sunt adorabili iar Kate inca e tarfa lui Kevin. In rest cineva pe nume Michael l.a ucis pe bosorogul ala dar zdreanta de Lois traieste si ma uraste.
Pe bune acum...incearca mereu sa ma faca de ras la scoala. Dar nu si azi. Azi ma voi simti perfect. Nu am nevoie se nici un baiat. Dar te deranjeaza ca Lois merge la bal cu Andrew iar tu nici nu ai partener. Constiinta idioata...
Mda...chiar nu am un partener dar nu conteaza. Azi am fost la mall cu Ely si Alex si ne.am luat doua rochii superbe.
-Hey, mai ai? ma intreaba mama.
-Putin...
-Mai ai jumatate de ora, scumpo.
-Mama...azi cu festivitatea si totul...a fost obositor..ma misc si eu mai incet da?
-Absolventa mea, in jumatate de ora esti jos. Arati perfect.
Dupa ce mi.am terminat machiajul telefonul meu a inceput sa sune. Aaron?!
----Convorbire telefonica----
-Alo?!
-Hei, printesa..ce faci?
-Amm...bine..tu?
-Bine.. Ai partener pentru balul de absolvire?
-Nope...
-Cum?! Adica ..nu conteaza. Tot voiam sa te invit zilele astea dar ..imi era teama..
-Teama?! Incep sa rad.
-Daa. Adica m.ai putea refuza. Deci draga Isabella Black, vrei sa fii partenera mea in seara asta?
-Mi.ar face placere.
-Atunci vin sa te iau intr.o jumatate de ora.
-Ok.
----Apel incheiat---
Iiiiiiiii....bun...dupa ce am terminat de tot si am anuntato pe Ely ca am partener m.am privit in oglinda. Si chiar eram...multumita. Parul meu lung arata perfect buclat pe spate. Iar rochia de un roz crem arata perfect pe trupul meu. Arat minunat...asta e modestia din mine.
***Aaron pov***
-Nu e bine ce facem..
-Mai taci! Imi esti dator si vreau ca fata asta sa plateasca.
-Pentru ce?! Lois...ce ti.a facut ea tie?
-Din cauza ei era sa.l pierd pe Andrew.
-Nici nu.l iubesti si prietenul lui ti.a ucis tatal.
-Tatal vitreg pe care nu.l suportam. Poate nu.l iubesc dar daca nu il am eu nici ea nu.l poate avea.
-Si ce vrei sa fac?
-Urmeaza planul. O voi face de ras. Dar pana atunci sa te comporti frumos.
-Bine..
-Vine Andrew, hai pleaca sa nu re vada, dute dupa mica cenusareasa.
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?