Cand o tarfulita ne da startul simt ca inebunesc. Am pornit cu o viteza amenintatoare de pe loc dar tot sunt pe locul doi caci idiotul de Andrew e pe unu.In timp ce ma rugam ca masina mea sa nu pateasca nimic si sa castig ma uit si vad ca in fata...cam in 100 de metri este un tren si o rampa.
Sa sar..sa nu sar??Sar...
Nu as fi sarit dar altfel nu am cum sa.l intrec pe Andrew. Sa fim sinceri, nu imi pasa de restul si de rablele lor, ei nu au viteza in sange.
Andrew s.a oprit dupa ce a ocolit rampa si astepta sa treaca trenul al naibi de lung.
Eu insa , am accelerat si am sarit. Stiam ca sigur si.a facut griji pentru mine...nu?
Peste aproximativ 3 minute trec linia de finish mandra de mine si de ferrariul meu care e bine. Ar trebui sa ma gandesc ce sa.l pun pe Andrew sa.mi faca in doua zile.
-Uuuuuu! Bineee Bellaaaa!!! tipa la mine extrem de entuziasmata Kate care a aparut din senin cu Kevin si cu un Dylan nervos...il inteleg.
-Mersi mult!
-Bravo Bella! imi spune Alex care o tine de mana pe Ely si imi inmaneaza banii pusi de toti concurentii.
-Mersi.
-Unde e Andrew? intreaba intr.un final Kevin.
Chiar in momentul ala Andrew trece si el linia de finish urmat de ceilalti 3.
Iese din masina lui afisand o fata trista si nervoasa. Ce e draga ? Nu.ti place sa pierzi in fata mea??
-Hei pierzatorule. il striga Alex.
-Alex! il mustreaza Ely si eu deodata.
-Lasati.l, are drepate.
-Arati ca un caine plouat! ii spune in fata Kevin.
Mda..sunt de acord. Un caine plouat si auper sexy cu o privire de vis....dar tot un idiot e.
-Hai sa va lasam putin sa discutati. sugereaza Kate iar eu ii arunc o privire ucigatiare dar ea doar chicoteste.
Dupa ce am ramas doar eu si Andrew si aratam penibil unul in fata altuia...a inceput o discutie.
-Deeci, felicitari pentru cursa! imi spune monoton.
-Mda, multumesc, ai fi mai credibil daca ai zambi sau ai spune asta din suflet....nu doar ca sa fie spus.
-Pai scuze, nu prea ma pot bucura.
-Daca e vorba de pariul nostru si de cele doua zile...sa stii ca nu e nevoie sa il faci.
-Ce? Aa nu, nu e asta...si e un pariu deci il fac. imi spune in timp ce eu scap un chicot pentru ca era foarte serios.
-Atunci ce e cu tine?
-Nimic...doar ca nu trebuia sa fiu aici..
-Adica?
-Adica Kevin mi.a sugerat sa te aduc aici si sa concurez, eu trebuia sa castig iar tu sa fii impresionata...dar am pierdut fix in fata ta.
-Wow ce plan. spun printre rasete. Dar de ce ?
-Stiam ca esti suparata, si intelege odata ca nu esti doar o joaca pentru mine, eu tin la tine si imi pare foarte rau ca te.am facut sa plangi.
-Acum ma simt vinovata si mi se pare ca am dramatizat eu totul...
-Nu e asa, eu am gresit, sunt un fraier, recunosc ...dar iarta.ma!
-Orice om merita a doua sansa. Hai vino aici. il iau in brate frateste iar el imi zambeste ca un copil. Zambetul ala mi.a lipsit.
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?