-Bella!!!-Andrew..e tarziu...dute acasa.
-Te duc pe tine acasa.
-...pff....bine.
Jur...a fost cel mai lung drum cu masina. A condus foarte relaxat dar tacerea dintre noi a ridicat o tensiune.
-Cu cine esti acasa?
-Singura...parintii mei au plecat la bunici imediat dupa ce mi.au facut o groaza de poze.
-Si..ai facut o groaza de poze cu ..Aaron.
-Si tu cu Lois...
-M.a santajat....
-Ce? pufnesc..
-Michael i.a ucis tatal...ia.m ramas dator ca sa nu sune la politie.
-Bine...nu imi pasa. De ai sti tu cat de mult imi pasa...
-Pot sa stau putin cu tine?
-..Mda...
****Andrew pov.****
Trebuie sa.i spun ca nu am renuntat niciodata la ea... Ca nu am inselato..cu voia mea. Dar nu e momentul...acum e nervoasa pe idiotul ala. Stiam de la inceput ca Lois are un plan.
O urmez in casa si ii vad buza tremurand. E clar...s.a abtinut prea mult....a tinut totul in ea.
O iau in brate chiar in momentul in care izbucneste in plans..
-Shhh....nu mai plange. incepe sa suspine. pfff sa vezi ce bataie o sa primesti Aaron...
-Nu p-pot..
-Stiu...e ok...
-Nu, nu e!! A incercat sa ma faca de ras in fiecare zi si chiar nu ma asteptam sa incerca ceva in ziua balului. M.a vazut toata lumea!!!
-Vei fi populara cand o sa incepi facultate. adaug un zambet...stim cu totii ca nu va inghiti mica gluma.
-Sigur, regina ratatilor.
-Ba nu, regina mea..
Ii ridic barbia astfel incat sa o privesc in ochi si ii sterg lacrimile.
-Mnu...regina ta e Lois. spune in timp ce se stramba. Sau Kate? Care?
-Cred ca glumesti...am ajuns din nou la asta? imi trec mana frustrat prin par.
-Te deranjeaza subiectul?
-Nu....defapt chiar deloc. Hai sa o lamurim odata!
Pare surprina de reactia mea...ohh azi nu castigi iubito.
-Bine...ce sa lamurim?
-Lois m.a santaja...acum am terminat totul cu ea...bine? Kate...nici nu m.am atins de ea...tu ai vrut sa crezi asta. De ce nu intelegi ca te iubesc si nu vreau sa iti fac rau?
-Pentru ca ma minti.
-Nu te mint. Te iubesc...dar e mai mult de atat...acum sunt obsedat de prezenta ta. Sunt dependent de privirea ta.
-Hai sa dormim.
-Bine...plec.
-Nuu...poti sa stai macar pana adorm?
-Ok.
Am inceput sa o mangai pe spate pana a adormit. Gata...daca mai stau o sa adorm si eu.
***Bella pov.***
M.am trezit cu o durere de cap ingrozitoare si parca voiam sa ma trezesc langa el...dar a plecat ..tu i.ai spus sa plece desteapto ...taci
Siii...desigur ..realizez ca sunt in vacanta...eu chiar sunt in vacantaaa...iiiii
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?