Cunoasteti acel sentimen..cand intri intr.o relatie noua si ar trebui sa ai incredere. Ajungi sa urmaresti persoana iubita si crezi ca faci o prostie apoi realitatea te loveste brusc si vezi ca aveai dreptate. Ratiunea. Trebuie sa o folosim ca sa nu fim luati de prosti.
Asa se face ca ma aflu intr.un hotel de 5 stele. In fata apartamentului 69 de unde se aud gemete de placere. Si cine e inauntru? Andrew si Lois.
La ce draci am as fi intrat peste ei dar sunt inundata de lacrimi si nu vreau sa ma vada asa. Chiar daca stiu ca ar putea iesi in orice moment nu ma pot ridica de aici. "Nu pot sa.ti spun unde plec, vin repede" ....m.a luat de proasta! ..dar ce fac acum?
-Bella??! se aude o voce la cam 7 metri de mine pe care o identific, e Kevin afisand o fata a unui om ce a vazut o stafie.
-Ce vrei? spun cu o voce tremurata.
-Ce faci tu aici?
-Nu stiu! Spune.mi tu ce fac...si ce faci tu si Andrew poate.
-Ok nu e ceea ce pare! Cand ai ajuns mai exact? ma intreaba in timp ce ma ridica iar eu ma sprijin de el pentru ca efectiv am ramas fara forta.
-Conteaza?
-Ohh crede.ma...conteaza.
-Nu ma minti Kevin. Nu sunt proasta.
-Stiu. Hai, te duc acasa si vorbiti voi doi maine, ok?
-Nu mai am ce vorbi cu el. Adica gata, am terminat.
-Nu spune asta, vreau sa ii vorbesti....pentru mineeee.
-Esti un prieten retardat dar fie...
-Si eu te ador fraiero.
.........
Dimineata.
M.am ridicat cu greu din pat si simt ca ametesc. Ma dor ochii si capul ingrozitor....
Dupa ce imi fac rutina obisnuita de dimineata si ma machiez putin cat sa.mi acopar cearcanele pornesc spre locul curselor de masini. Stiu ca acolo voi da de el. De cel care m.a ranit...dar incerc sa fac sa hu.mi pese. Se pare ca imi place sa imi fac rau singura.
Mi.am luat ferrariu negru si dupa o scurta oprire la Ely acasa...adica o ora....in care i.am povestit tot am pornit spre "garaj"
Am ajuns si ..surprinzatir e faptul ca Andrew e super relaxat langa Lois. Nici nu m.a vazut ca am intrat inauntru alaturi de Alex si Ely. Fireste ca Kevin m.a vazut ...dar nici nu m.a salutat.
Andrew pov.
-Auzi, tu nu ai iubita? ma intreaba Kevin.
-Nu ma vezi? intreaba Lois.
-Andrew, vreau sa discutam...intr.e patru ochi.
-Ok, Lois dute acasa la tine, vorbim mai tarziu.
-Bine pisoias. si ma saruta.
Dupa de pleaca Kevin incepe sa imite un "pisoiaas?!" cu o voce pitigaiata.
-Zi!
-Ce ai facut aseara?
-Mi.am facut treaba! Am satisfacut domnisoara.
-Esti prost?
-Ce ai frate?
-Treaba ta era sa.i livrezi drogurile lui tacsu nu sa i.o tragi.
-Cred ca m.a drogat cand am baut cu ea.
-Cred ca nu stii cum sufera iubita ta.
M.am trezit ca un idiot dupa un somn adanc.
-Bella!!! A aflat ceva?
-Posibil! Era la usa de hotel plangand..
-Idiotule! De ce nu ai luato de acolo?
-Scuza.ma ca am ajuns prea tarziu..plus nu era treaba mea si nici a ta.
-Trebuie aa vorbesc cu ea.
-Esti sigur? se aude vocea Bellei langa noi. E cu Alex si Ely care ma privesc furiosi...genial.
-Asculta iubito...eu
-Iubita? Cat de idioata ma crezi? ..daca nu voiai sa fii cu mine puteai sa.mi spui direct, as fi inteles.
-Dar vreau sa fiu cu tine.
-Vrei asta? Sau vrei sa te duci cu toate panaramele si cand te intorci eu sa fiu acolo pentru tine?
Se intoarce si incearca sa plece dar ii prind incheietura.
-Nu ma pierde, Bella!
-Eu nu pierd oameni, oamenii ma pierd pe mine.
Cata dreptate are. Am pierduto....ce idiot.
Bella pov.
Poate pun prea mult la suflet totul...
-Esti gata? ma intreaba Ely.
-Nu stiu daca vreau sa fac asta.
-Hai Bell, e o petrecere si stim amandoua ca va fi acolo iar tu nu trebuie sa fii slaba.
-Dar oare vreau sa ma schimb?
-Ma faci sa rad! Stim amandoua ca nu esti o fata cuminte. Prin imbracamintea si machiajul asta iti arati interiorul. Esti minunata.
-Te iubesc mult sa stii!
-Stiu ,si eu te iubesc.
Intradevar, nu sunt o fata cuminte dar o rochie neagra mulata..destul de scurta, platforme ,geaca de piele si un machiaj ce contine tus, rimel, rug risu si fond de ten...nu e prea mult?
Nu nai gandesc pesimist. M.am schimbat...si sunt gata de party!!!
CITEȘTI
Obsesie❤
ActionIsabella Black-o fata desteapta care nu se lasa pacalita Andrew Turner-cel care ii da lumea peste cap ..intr.o lume in care domina drama si haosul, vor putea trece peste toate si vor fi impreuna sau Lois ii va impiedica?