3. Bölüm

57 5 0
                                    


İkinci çalışta açtı kapıyı. Uykulu gözlerle bakıyordu bana. Belli ki yeni uyanmıştı. İkindi vakti ne uyumasıydı bu şimdi. Sarıldım ona sımsıkı sarıldım. Nefes alamadığını anlayınca bıraktım. Gözlerini açabildiğ kadar açarak ''Yavaş kız öldürcek misin beni? Noldu yine kim bozdu sinirini?'' diyerek içeriye davet etti beni. ''Ali!'' dedim sinirim geçmemiş bir halde. ''Oyundan sevgilisi olmamı istiyormuş!'' Şaşkınlıkla açılan gözleri biraz daha büyüdü ve suratındaki şaşkın ifade kendini öfkeye bıraktı. '' Ya ben bu çocuğu kaç kere daha dövsem akıllanacak çok merak ediyorum. Yeter be! Bak bidaha bu çocukla muhattap olma Rüya seni de kırarım!'' ''Tamam be Burak yapma böyle. Sanki bilmiyorsun o çocuktan ne kadar nefret ettiğimi.'' dedim pişman ve yorgun bir tavrıla. Beni üzmüş olduğunu düşünerek yanıma geldi ''Özür dilerim en gerçekci Rüya'm.'' dedi. Bunu söylemesi hoşuma gidiyordu. Birkaç saat sohbet edip güldük eğlendik saat 9'a gelirken eve gittim. Annem kapıda bekliyormuş galiba direk açtı kapıyı. ''Nerdeydin sen?'' dedi kaşlarını belli edecek kadar çatarak. Burak'ın evindeydim.'' dedim umursamaz bir tavırla. ''Ali'yi niye götürmedin?'' dedi surat ifadesini hiç bozmadan. ''Ne uğraşcam ben onunla be!'' diye astım suratımı. Annem arkamdan ne akdar bağırsada onu dinlemeden odama kitledim kendimi. Bu kadını seviyorum ama bu Ali'ye karşı olan özel tavırları sinirmi çok bozuyordu. Ali bugün misafir odasında yatıyordu , rahattım.

       Ben tam uyumaya hazırlanırken telefonumun titrediğini hissettim. Ali mesaj atmıştı bakamdım ve tekrar yumdum gözlerimi. Ama tekrar art arta mesajlar gelince sinirle açtım telefonu. Ekrandan yansıyan ışık gözlerimi kamaştırırken yattığım yerde doğruldum. Mesajları okumaya başladım.
*Sarı Domuz*
''Rüyaaaa''
''Uyudun mu?''
''Teklifimi düşündün mü?''
''Yani şaka olan teklifmi?''
''Cevap versene!!!''
           Sinirle ''Cevabım hayır! Şakada olsa HAYIR her zaman HAYIR işte aptal şey!'' yazdım ve telefonumu kapattım. Uykumu kimse bölmemeliydi..

Gökyüzü Kadar MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin