16

1.2K 152 100
                                    

הוא מוריד את ידו למכפלת חולצתי ואז ממלמל "סליחה שכחתי" וממשיך לנשק את שפתיי

אבל הפעם, אני לוקח את ידו ומחזיר אותה למכפלת החולצה.

9.10.15 - יום חמישי
2 ימים לפני.

"א..אתה בטוח?" הוא שואל בעוד ידו עדיין נחה על מכפלת חולצתי

אני מהנהן ונושך את שפתיי,
כתגובה הוא מחייך חצי חיוך ומדביק נשיקה למצחי.

הוא מוריד את חולצתו בשליפה, ואני לוקח רגע כדי להביט בגופו המושלם. הוא כל כך לוהט לעזאזל.

הוא רוכן לעברי  וממשיך ברצף הנשיקות לאורך צווארי, אני מרגיש את לשונו עוברת על הנקודה מעל עצם הבריח שלי, שהוא יודע שזו הנקודה החלשה שלי.

אני מקשת את גבי בהנאה והוא גונח שהוא מרגיש בחלק התחתון של גופי מתחכך עם שלו.

צמרמורת עוברת בעמוד השדרה שלי ובטני מתכווצת.

הוא מוריד את חולצתי בעדינות, ואני עוזר לו.

הוא מתמהמה קצת, ולאחר שחולצתי כבר זרוקה על הרצפה הוא מסתכל עליי ושתיקה מענגת חותכת את האוויר.

הוא מעביר ברפרוף את ידו על בטני, יוצר קו דמיוני שמתקדם לעבר זרעותיי .
אני מרגיש שאיבריי מתפלחים ויכול לשמוע את ליבי מתפוצץ.

הוא מתחיל ברצף נשיקות רטובות  לאורך בטני, ואני אוחז בשיערו שהתחושה המענגת ממלאת אותי.
  הוא ממשיך לנשוק לבטני התחתונה עד הוא מגיע לכפתור מכנסיי.

בזהירות הוא פותח את כפתור מכנסיי ואני עוזר לו להוריד אותם, כך שאני נשאר בבוקסר בלבד.
אני מרגיש כל כך בנוח עכשיו, למרות שבחיים לא הייתי חשוף כל כך לידו.

הוא לוקח כמה שניות לבהות בי ואני מרגיש אנדרנלין זורם בדמי.
"פאק הארי" הוא מביט בי ואישוניו מתרחבים.
פרפרים תוקפים את בטני.

הוא מוריד את הג'ינס שלו בלי הרבה התעכביות ונשאר בבוקסר בלבד, הוא יפה כל כך, ואני מושך אותו לנשיקה ארוכה.

הוא מנשק אותי בחוזקה, לשונו מבקשת אישור בהתחלה לחבור עם לשוני, ואני מיד מחבר אותן ומקרב את פניו.
זקפתו לוחצת על בטני התחתונה ואני גונח שאני מרגיש זו.

אינסטנקטיבית אני מוריד את ידיי לישבנו,לוחץ אותו קרוב יותר אליי.

"שיט הארי אם תמשיך ככה אני אגמור" הוא לוחש לתוך פי ואני מחייך כנגד שפתיו. אני אוהב לשמוע אותו ככה.

The Diary. | Larry StylinsonWhere stories live. Discover now