Shared by _Friendly_
Thank you for sharing this story :)—————
Surah Ar-Ruqyah
Kisah ini berlaku pd 25/5/2016 . hari rabu minggu ni .
--------
Waktu tu sambutan hari guru di skolah . Aku rasa bosan jadi aku ajak kawan aku iaitu Zahidah,Nurin dan Chong ke makmal komputer . Kitorang masuk tanpa kebenaran guru .
" Jom main komputer ! " kata Zahidah .
Zahidah dan Nurin orang islam . Manakala Chong orang cina . Zahidah suka sangat tengok cite seram . Jadi die pon bukak satu surah ni . Die kata kat aku , surah ni jin dan syaitan takut . Nama surah tu , surah Ar-Ruqyah .
Maka terpasanglah surah tu . Baru beberapa minit ( tak smpai 15 minit ) Zahidah buka , lampu tertutup ! Aku dh meremang .
" Relax .. Makmal kan selalu shot ?" aku kata padahal dah menggeletar .
Kitorang terus lari keluar . Zahidah tertinggal barang die . Memang fuc*ing lah . Jadi die ajak kitorang masuk balik . Kitorang menggeletar walaupun masih berdiri depan pintu .
Waktu kitorang berdiri kat depan pintu , surah tu masih terpasang . Zahidah cuba bukak lampu .
"Allahu Akbar !!" Zahidah jerit dengan kuat .
TUPPPP!
Surah tu terhenti .
" Aahhhhh !!!" Nurin jerit lalu terus lari keluar .
Kitorang terus lari . Tapi kitorang lupa barang Zahidah tak ambik lagi . Tiba-tiba ada sorang kawan kitorang lalu , Shuhaimi nama die . Kitorang pun suruh die tolong amikkan !
Dah amik semua , kitorang tengok jap . Tiba-tiba komputer yang tadi Zahidah buka terpadam . Tapi , yang lain tak terpadam pun !
Aku telan air liur . Aku tengok sekitar makmal tu . Aku ternampak satu 'benda' bertenggek kat komputer hujung sekali . 'Benda' tu tersenyum sinis ke arah aku .
Aku terus tarik baju Chong .
" Jomlah." aku kata .
Shuhaimi pun tutup pintu makmal tu . Apa yang aku perasaan , aku nampak 'benda' tu terbang dan bertenggek pulak kat komputer yang Zahidah bukak tdi .
Lepas tu , jujur aku tak nak jejak lagi dah kat Makmal komputer tu !!!
---------------
Jom samasama baca work yang telah author ni buat . Best 😃👍
1. I'm In Love With Robot
2. My Husband Is A Killer ?!
3. My Girlfriend Is Lesbian#BacaJanganTakBaca
YOU ARE READING
Seram LAA SANGATTT
HorrorTakut ke tak , minat cerita seram ke tak , ikut suka hati kau la nak baca ke tak . Himpunan cerita-cerita seram tak tahu lah seram ke tak . Yang pastinya , pasti ada yang kata 'seram laa sangattt' setelah habis membaca SLS ini . 80% - Cerita benar-b...