Gdy schodziła po schodach przez okno zobaczyła chłopaka , ktory przyjechał po nią BMW nie mogła w to uwierzyć, podbiegła do dzwi, otworzyła je i zobaczyła uśmiechniętego od ucha do ucha Michała. Na przywitanie Michał ją pocałował po czym zza siebie wyciągnął bukiet róż .Patrycja nie wierzyła w to co widzi zabrała róże ,włożyła do wazonu po czym wsiadła do samochodu i pojechała na tą niespodzianke ,którą szykował jej Michał. Po drodze rozmawiali o ich związku. W pewnej chwili dojechali na miejsce . Było to wesołe miasteczko w którym Patrycja nigdy nie była. Na początku bała się na wszystko wsiąść wtedy ten strach poduważył Michał. Obrócił sie do niej ,pocałował ją w usta icpowiedział,, przy mnie nic ci się nie stanie kochanie,,. Po tyh słowach nabrała pewności i wsiadła na kolejke górską. Bardzo się bała ale po chwili zaczeło jej sie to podobać. I w taki sposób mijał dzień. Ale chłopak szykował jeszcze wiele niespodzianek. Po wesołym miasteczku pojechali do restauracji gdzie zjedli obiado-kolacje. Po obiedzie Michał zawiązał oczy przepaską dziewczyny aby nic nie widziała . Zawiuzł ją na plaże. Na miejscu wysiadł z samochodu otworzył drzwi ukochanej i pomógł jej wysiąść. Kierowali sie na środek plaży ,nie było nikogo, był przepiekny zachód słońca w tym momencie Michał odsłonił jej oczy po czym zaczął ją całować. Patrycja nie wierzyła w to co widzi. Zakochani usiedli na kocu na plaży w patrzeni w siebie obserwowali zachód słońca. Było już późno nie chcieli wracać do domu , ale nie mieli wyjścia wsiedli do samochodu i pojechali do domu...
Info
Hejka miśki☺jak wiecie tytuł opowiadania jest inny od tego co narazie pisze , ale niemartwcie sie w nastepnych rozdziałach dopiero sie zacznie dziać ciekawa akcja☺☺☺
CZYTASZ
Zakochana Bez Odwzajemnienia
Teen FictionKsiążka ,,zakochana bez odwzajemnienia,,opowiada o parze nastolatków, którzy są w sobie zakochani. O 15-letniej Patrycji i 18-letnim Michale.Ich miłość na początku wydaje sie bajeczna, kolorowa,nie do rozerwania. Ale po pewnym czasie dochodzi do kom...