Po problemach z przed kilku dni Patrycja się ogarneła. Nie myślała już o tamtej dziewczynie i postanowiła,, iść do przodu,,. Była niedziela Patrycja obudziła się z płaczem bo z snu wybudził ją koszmar w którym widziała jak Michał zdradza ją z dziewczyną a ona sama nie żyje bo umarła z rozpaczy. Po tym koszmarze postanowiła sie ogarnąć i nie myslec o tym co jej sie przyśniło. Zeszła na śniadanie gdzie zobaczyła siedzących przy stole rodziców i Michała. Postanowiła podejść do niego po cichu i go znienadzka przestraszyć. Nie stety to sie nie udało ,ponieważ chłopak widział cień swojej ukochanej. Gdy Patrycja była już blisko, chłopak pociągnął dziewczyne za renkę tak że była na jego kolanie i zaczął ją całowąć. Dziewczyna była zadowolona że Michał tak namiętnie ją pocałował a zarazem było jek wstyd bo to wszystko widzieli jej rodzice . Rodzice Patrycji wyszli bo skończyli śniadanie, Patrycja wtedy zapytał co on robi u niej w domu o tak wczesnej porze (była godzina6:00) zakochany od razu odparł że ma dla niej niespodzianke kazał jej sie przebrac(bo była ubrana w piżame)w coś wygodnego a on w tym czasie poczeka na nią w samochodzie. Dziewczyna szybko pobiegła do szawki ubrała swoje ulubione ciuszki i pojechali. Patrycja pytała sie gdzie jadą ale on niechciał powiedzieć jej ani słowa. Jechali około 4godzin. Po dojechaniu na miejsce dziewczyna nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła . A był to domek (taki jaki wymarzyła sobie w dzieciństwie) za nim mały lasek a nieopodal lazurowe morze.Patrysia po rozejrzeniu sie pobiegła do chłopaka , podziękowała i zaczeła go namiętnie całować. Michał nie wiedział o co chodzi przecież to zwykły domek z lasem i morzem . Dziewczyna wyjaśniła mu że takie miejsce wymarzyła sobie jak była małą dziewczynką dlatego go tak namiętnie całowała w podziekowaniu za spełnienie jej marzenia.Michał miał jeszsce wiele planów związanych z tym dniem. Na przykład...
CZYTASZ
Zakochana Bez Odwzajemnienia
Teen FictionKsiążka ,,zakochana bez odwzajemnienia,,opowiada o parze nastolatków, którzy są w sobie zakochani. O 15-letniej Patrycji i 18-letnim Michale.Ich miłość na początku wydaje sie bajeczna, kolorowa,nie do rozerwania. Ale po pewnym czasie dochodzi do kom...