Zaspaną pare obudziła kobieta aby powidzieć im ze już są na miejscu. Zaspani wstali pocałowali sie w usta na przywitanie i sie zdziwili. Za oknem było piękne miasto które zapierało wdech w piersiach. Nie mogli uwieżyć że są już na miejscu. Ale gdy już sie otrząsneli wysiedli z samolotu i udali aiw do swojego hotelu. Na miejsce dotarali dopiero po godzinie bo były straszne korki. Zaplacili kierowcy taksówki i udali sie do swojego hotelu. Wchodząc do środka zobaczyli przepiękną,ogromną fątanne z kolorową wodą.Po oglądaniu tej o to wspaniałej rzeczy poszli do recepcji sie zajerestrować. Zamieszkali pokój 227. Wchodząc do pokoju rzucał sie fioletowo-kremowy sciany na ,których były obrazy znanych malarzy. Po wejsciu dalwj był duży salon, dalej 3pokoje goscinne, kuchnia, łazienka i najważniejsze ogromna sypialnia Michała i Patrycij. W sypialni znajdowało sie łózko które pomieściłoby co najmiej 4 dorosłe osoby,plazma, mały biału stolik ,2 ozdobne kremowe krzesła i szafka na ubrania. Patrycja po obejrzeniu całego już hotelu wzieła prysznic i postanowiła odpocząć po wyczerpującej podróży. Michał widząc że dziewczyna zasneła postanowił po kryjomu zadzwonić do jej ojca. Rozmowa och jednak nie trwała długo. Chłopak powiadomił ojca dziewczyny ze sa juz na miejscu i wszystko jest wporządku. Ojciec dziewczyny ucieszył sie na tą wiadomość i poprosił o dalszy kontakt. Chłopak od razu sie zgodził.Po rozmowie poczuł sie senny , wiec postanowił wziąź relaksacyjną , gorącą kąpiel. Po godzinnej kąpieli poszedł po cichu do sypialni położył sie obok Patrycji i zasnąl przytulajac sie do swojej dziewczyny.
"Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim." - Jadwiga Rutkowska
Info
Witajcie. Przepraszam was za moją długą nie obeność ale miała chwilowego doła i pare spraw do załatwienia. Już teraz moge spokojnie dla was pisać. Nie wiem czy jest sens mojego pisania dla was bo nie widze gwiazdek, dlatego zastanawiam sie czy przestać pisać to opowiadanie. Mam jednak nadzieje że moje opowiadanie chociarz troche wam sie podoba. Wolnym czasem radze czytać. Mam pomysł pod każdym nowo dodanym rozdziałem będe dodawała cytat najczęściej o miłości. Bedzie sie to ładnie kąponować z opowiadaniem a wam bedzie sie może bardziej podobać( mam taką nadzieje) Dziekuje tym co czytają i zachecam do dalszego czytania opwiadania.
😗😝 Do zobaczenia😃😝
CZYTASZ
Zakochana Bez Odwzajemnienia
Teen FictionKsiążka ,,zakochana bez odwzajemnienia,,opowiada o parze nastolatków, którzy są w sobie zakochani. O 15-letniej Patrycji i 18-letnim Michale.Ich miłość na początku wydaje sie bajeczna, kolorowa,nie do rozerwania. Ale po pewnym czasie dochodzi do kom...