Co dalej

16 1 0
                                    

Nastepnie w planie była kąpiel w morzu, spacer,wycieczka po okolicy, zoo a na koniec romantyczna kolacja tylko we dwoje. Gdy wieksząść zaplanowanych niespodzianek sie skonczyła została jeszcze jedna najwazniejsza ,,romantyczna kolacja,, Michał zaplanował aby był to najlepszy ich wieczór,króry na długo zostanie w ich pamięci. Aby przygotować się na tą niespodzianke chłopak wysłał Patrycje do galerii aby mogła kupić sobie co tylko zechce( kupiła wiecej rzeczy Michałowi niż sobie). Gdy wiedział że nikt mu już nie bedzie przeszkadzał zaczął gotować kolacje,szykować stół(talerze,kwiaty,świece,czerwony obruz,serwetki, czerwone wino, szampan,całość posypał płatkami czerwonych róż ) Na koniec poszedł do sypialni i na łóżku ułozył z różowo-czerwonych kwiatów serce a w środku niego napisz ,,kocham cię,,Na podłodze również wysypał płatki róż. Okna zasłonił fioletowymi roletami aby nikt nie widział co szykuje dla swojej ukohanej. Po naszykowaniu pokoju zaświecił na stole świece o zapachu lawendowym (świece były też naszykowane w sypialni dookoła łóżka też je zaświecił). Gdy otrzymał wiadomość od Patrycji że za około 20minut bedzie w domu, pogoasił w domu wszystkie światła, tak że było widać wszystko dzieki pachnącym świecom. Patrycja wchodząc  nie wiedziała o co chodzi,wiec normalnie jak zawsze weszła do domu. To co zobaczyła wzbudziło w niej podziw,zachwyt,i łzy szczęścia.

Zakochana Bez OdwzajemnieniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz