Spotkanie

10 1 1
                                    

Michałowi udało się przekonać Patrycje do spotkania. Mieli się spotkać w kawiarni o godzinie 13:00. Patrycja ubrała sie na to spotkanie w wyzywającą czarną sukienke ,która miała uświadomić chłopakowi co może stracić. Postaniwiła specjalnie się spóźnić aby chłopak się o nią pomartwił. Michał ubrał się w dżinsy i biała koszule. Kupił kwiaty i pół godziny przed czasem poszedł na umuwione spotkanie. Zadzwonił do dziewczyny z którą sie całował i poprosił żeby przyszła na spotkanie i wyjaśniła zaistniałą sytuacje. Gdy już wszyscy dotarli na miejsce zaczelitrudną rozmowe. Dziewczyna która sie całowała z Michałem zaczeła pierwsza gdzie wyjaśniła że była pijana i nie miała sie z kim zabawić dlatego wybrała Michała , dodała że nawet niechciał jej pocałować a ona sama sie na niego rzuciła. Po tej wypowiedzi wyszła. Zostali tylko we dwoje. Michał zaczął muwić ze ją kocha i nic tego nie zmieni. Dziewczyna sie popłakała ale postanowiła dać Michałowi jeszcze jedną szanse. Powiedziała że bardzo go kocha i kazała mu przyżec że już nigdy tego nie zrobi. Chłopak obiecał po czym wstała i postanowiła odwieź ją do domu. Podwiuzł ją do domu pocałował w usta,powiedział ze ja kocha i odjechał samochodem. Patrycja poszła do domu i postanowiła zrobić niespodzianke rodzicom. Ugotowała przepyszny obiad który bardzo smakował rodzicą.

Zakochana Bez OdwzajemnieniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz