Patrycja wchodząc dalej zobaczyła pięknie zastawiony stół,a w koło niego mnóstwo świeczek. Na początku nie wiedziała jaki to zapach ale po dłuższym namyśle stwierdziła że to lawendowy. Rozglądała sie ale nigdzie nie mogła dostrzec Michała. Wchodząc do kuchni zobaczyła go w eleganckim garniturze i w fartuchu w kwiatki. Zaczeła się śmiać ale później zpoważniała. Podeszła do niego pocałowała go w usta i podziekowała za tak wspaniały dzień.Chłopak kazał uśiąść ukochanej a wtym czasie podawał kolacje. Przygotował on lasanie,spagethi a na deser lody tiramisu. Patrycja dziwiła się skąd wiedział że najbardziej lubi te potrawy. Po ich podaniu otworzył wino nalał po poł lampki i przyznał się ze o tych potrawach powiedziała mu jej mama. Patrycja uśmiechneła się pocałowała go i jeszsce raz mu podziekowała. Po kolacji chłopak włączył muzyke i poprosił ją o taniec. Tańczyli około 10minut prawie cały czas sie całując. W trakcie tańców dziewczynie zrobiło sie słabo i wraz z Michałem postanowiła się przejść. W ciągu nocnego spaceru cały czas wyznawali sobie miłość i wyobrażali przyszłość jaką ich czeka. Robiło sie zimno wiec wrócili do domu. Gdy wrócili dziewczyna poszła do łazienki wziąść prysznic a Michał niestety poszedł posprzątać. Patrycja jak była w galeri kupiła sobie prześwitującą koszule nocną. Po jej założeniu poszła z nadzieją że już chłopak śpi do pokoju. Wchodząc zobaczyła nastepną niespodzianke jaką przygotował jej chłopak. Od razu sie usmiechneła ale zarazem się przestraszyła bo przeszło jej przez myśl wiele zboczonych mysli. Wiec postanowiła wrócić do łazienki i udawać że śpi. Jednak udawanie sie nie udało ponieważ naprawde zasneła. Michał po zmywaniu naczyń zaczął szukać Patrycji po całym domu. Sprawdzał w cholu salonie kuchni a nawet w piwnicy ale zapomniał ze ominął łazienke. Pobiegł szybko do łazienki gdzie zobaczył śpiącą w pięknej,seksownej koszuli Patrycje. Postanowił jej nie budzic aby pokazywać jej ostatniej niespodzianki. Wyciągnął ją z wanny, wziąl ją na recę (ona go obieła za szyje) i zaniósł ją do sypialni , po czym położył ją na łóżko jeszcze raz śledząc jej wygląd i ubranie, przykrył ją kocem. Sam w tej chwili sie rozebrał i położył się obok niej obejmując ją i całując po całym ciele. Patrycja podczas gdy on ją całował się obudziła po czym bardzo się przestraszyła. Chłopak powiedział jej żeby niczego sie nie bała bo nic się jej przynim nie może stać. Patrycja odpowiedziała ze o tym wiele ale chodzi o to że nigdy nie spała z żadnym mężczyzną w łóżku a tym bardziej nigdy tego nie robiła. Michał uśmiechnął się i powiedział że do niczego jej nie zmusza sama zdecyduje kiedy bedzie chciała zrobić to pierwszy raz. Patrycja podziekowała mu za zrozumieni i przeprosiła go. On odparł że nie ma go za co przepraszać i że ją kocha. Dziewczyna przytuliła sie mocno do niego namiętnie całując chłopaka w usta . Michał za każdym razem oddawał jej pocałunki wiedząc że on kocha go tak bardzo jak on ją. Patrycja oddawała pocałunki coraz niżej ale w jednej chwili zatrzymał ją Michał mówiąc że nie musi tego robic z przymusu i żeby wogule tego nie robiła jesli niechce. Patrycja odparła ze go kocha i ze jeszcze raz dziekuje za zrozumienie. W tej samej chwili obrociła sie do niego plecami. Chłopak zacząl ją całować po plecah i szyji, zostawiając na szyji malinke. Zasneli przytuleni do siebie w mocnym uścisku.
CZYTASZ
Zakochana Bez Odwzajemnienia
Genç KurguKsiążka ,,zakochana bez odwzajemnienia,,opowiada o parze nastolatków, którzy są w sobie zakochani. O 15-letniej Patrycji i 18-letnim Michale.Ich miłość na początku wydaje sie bajeczna, kolorowa,nie do rozerwania. Ale po pewnym czasie dochodzi do kom...