Poniedziałek

22 1 1
                                    

Gdy Patrycja się obudziła, uśmiechneła sie sama do siebie popatrzała sie na Michała ,ktory jeszcze spał i obudziła go pocałunkiem. Chłopak chciał jeszcse troche pospać ale Patrycja zrzuciła go z łóżka. Michał wstał z podłogi siadł na łożku i zaczął gilgotać dziewczyne. Patrycja sie śmiała nie mogąc opanować śmiechu. Prosiła go aby przestał chociarz i tak to proszenie w niczym nie pomogło. Po paru minutach się uspokoił , ubrał się i poszedł robić śniadanie dla swojej ukochanej. Ona w tym czasie pościelała łóżko po ich wygłupah i poszła do łazienki wystroić się dla Michała. Pomalowała się tak pięknie jak nigdy do tąd ,założyła krótką miniówke i czarną, błyszczącą koszulke na ramiąnczkach która nie zastawiała brzucha. Po ubraniu,pomalowaniu się zeszła do kuchni na śniadanie. Gdy weszła do kuchni Michał by oczarowany jej pięknym wyglądem podszedł do niej objął ją i szepnął do ucha,,pięknie wyglądasz kochanie,,. Patrycja na te słowa sie uśmiechneła i zarumieniła a dopiero później odparła,, dziękuje kotku,, Chłopak na śniadanie przygotował jajecznice na bekonie, sok pomarańczowy , kupił owoce. Zakochani zaczeli jeść bardzo im smakowało bo aż im się częsły uszy. Po śniadaniu razem posprzątali i postanowili iść na spacer a poźniej poleżakować na plaży. Jak postanowili tak zrobili poszli na  pół godzinny spacer a później na reszte dnia na plaże. Leżakując wygłupiali się,opowiadali sobie kawały,całowali się. Po leżakowaniu postanowili wejść do gorącego morza aby się wykąpać. Pływali pod wodą,scigali się w niej i udawali ze łowią ryby. Tak upłynął im dzień. Wrócili do domu , spakowali swoje rzeczy ,wsiedli do samochodu i postanowili wracać do domu. Za nim wsiedli Michał wyciągnął z kieszeni kluczyki i podarował Patrycji. Dziewczyna zapytała od czego są te kluczyki, chłopak odpowiedział ze od jej wymarzonoge domu. Patrycja nie mogła w to uwierzyć, podeszła do niego podziekowała mu pocsłowała go jak zawsze namiętnie i wsiadła do samochodu. Jadąc samochodem wspominali o tym jak miło spędzali czas i że to w najbliższym czasie napewno powtórzą. Patrycja po drodze zaczeła usypiać. Michał korzystając z okazji położył ręke na jej odsłoniętym udzie. Gdy Patrycja poczuła coś na udzie od razu się ocknęł zobaczyła że to tylko jej chłopak trzyma rekę postanowiła jej nie zrzucać bo wiedziała że przy Michale nic złego nie może jej się stać. Kładąc głowe na ramieniu chłopaka znowu zasneła. Michał widząc że usneła wziął z tylnego siedzenia koc okrył ją ,pocałował w czoło, i mocno przytulił tak że Patrycja uśmiechneła się przez sen. Gdy dojehali na miejsce chłopak postanowił jej nie budzić. Wysiadł z samochody, odpiął jej pasy, wziął na rence, i zaniusł ją po cichu do jej domu-do jej pokoju gdzie delikatnie  połozył ją na łóżku przykrył kołdrą pocałował ją w policzek i zostawił obok niej prezent. Był to złoty zestaw : naszyjnik w krztałcie serca, branzoletke,kolczyki i przepiekne 2pireścionki również w krztałcie serca z napisem,, dla mojej ukochanej miłości życia,,. Na prezencie zostawił karteczke ,, dzień dobry kochanie ten prezent jest dla cb kocham cie,,. Gdy już odłożył karteczke jeszcze raz pocałował ją w policzek po czym po cichu wyszedł do samochodu i pojechał do swojego domu.

Zakochana Bez OdwzajemnieniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz