Sabah uyanır uyanmaz duşa girip ayılmaya çalıştım. Altıma siyah pantolon üstüme beyaz tşört giydim kahvaltımı yaptım ve yola çıktım. Buraları bilmediğim için biraz zor oldu eskiden kuzey erkekler lisesinde okuyordum yatılı okul olduğu için git gel yapmak zorunda değildim ancak şimdi karma bir okula gidecektim. Tam kaybol diyecekken okul tabelasını gördüm.
"Ars lisesi"arabamı park edip müdürün odasını bulmaya çalıştım ama yok.
Eninde sonunda pes edip birine sorma kararı aldım. Siyah ceketli yüzünü göremediğim biri yanımdan hızla geçip gitti. Daha yüzünü bile görmediğim kişi hızla giderken hey hey diye seslendim ama duymadı ve bir odaya girdi.
Girdiği odanın yanındaki odanın kapısında "MÜDÜR"yazıyordu bende mecburen müdürün odasına girdim.
12-TMA sınıfındaymışım gelde bide iki saat sınıfı ara dur diye geçiyordum içimden ki yan odadan siyah kapşonlu yüzünü dahi görmediğim insan çıktı ve hemen karşı koridora girdi.
Peşinden gittim ama karşıma dört tane sınıf çıktı o an zil çalınca sınıfımı bulman gerektiğini hatırladım ve kağıdıma baktım
12-TMA oha eeee tam karşımdaymış dedim sırıtırken sınıfa girince siyah kapşonlu yüzünü dahi görmediğim kişiyi en arkada duvar kenarında oturduğunu fark ettim.
Sınıfta sadece 2 boş sıra var olduğunu gördüm. Hoca gülümseyerek sen irina'nın yanına geç dedi ve tek oturan bir kız çantasını çekti bende yanına oturdum. Kız merhaba ben irina sen?diyerek elini uzattı elini sıkarak aras dedim.
Kızın yüzü biraz solunca bende takmadım. Şurdaki tek oturan erkek varya o niye yüzünü kapatmış yaz günü siyah kapsonlumu giyilir.dedim önce bana sonrada ona baktı 3 senedir aynı sınıftayız bu 4. Senemiz adı siyah yani aslında bunu kimse bilmiyor bana siyah diyin diyor her gün siyah kapşonlu ceket siyah dar paça giyiyor renkli bir şey giydiğini varsa sadece ailesi görmüştür biz hiç görmedik yüzünü bu güne kadar en fazla 10 kişi felan görmüştür. Ha bide o bir kız dediğinde sok oldum resmen.Nasıl ya hiç kimse yüzünü görmedimi bu kızın dedim sitem edercesine.
Sadece Erha ve İrha gördü. Ama bu gün tüm okul görücek dedi.Erha ve İrha da kim. Nasıl tüm okul görücek diye sordum. Piçimsi bir sırıtmayla bekle ve gör dedi
Son dersin bitimine 5 dakika vardı. 9.Sınıftan biri ders bitimi müdür konuşma yapacak ona göre diyip çıktı.
İrina çıkışta her kez siyahın yüzünü görücek dedi.
Zil çalınca herkez aşağıya indi. Müdür konuşmasını bitirdiğinde siyah denen kız hızla çıkışa doğru gitmeye başladı.
İrina şimdi diye bağırdığında bir grup kız siyahın etrafına dolaştılar.
Bir kız siyahın arkasından dumanı üstünde suyu döktü. Siyahın etrafındaki kızlardan birini ayağına su sıçramış kız yandım diye bağırmıştı. Siyaha baktığımda hiçbir tepki vermediğini gördüm sanki sıcak su dökülmemiş gibi davranıyordu ben erkek olmama rağmen böyle bir seye tepkisiz kalamazdım.
"Bittimi"siyah denen kızın ilk kez sesini duyuyordum sesinde bıkkınlık vardı sesi ilahi gibiydi tanrıça gibi sesi vardı.
İrina bu burda kalmadı senin o iğrenç yüzünü bir gün tüm okula göstericem diyip bir hışımla okuldan ayrıldı.
Gözlerim siyahı bulduğunda çantasından siyah deri kılıflı bir defter çıkardı ve yere bağdaş kurarak oturdu şu an bahçenin ortasında bağdaş kurarak oturuyordu. Açıkçası bu rahatlığı hoşuma gitti deftere bir şeyler yazıp ayağa kalktı ve hızla çıkışa yöneldi peşinden gittim.kız kaskını taktı oha ama o motorun parası benim villam kadar dedim süper bir motordu 17 yaşındaydım ve erkektim ama benim bile öyle bir motorum yoktu. Bide siyah allahım bu kızın siyahla derdi neydi. Adı siyahtı giysileri siyahtı çantası siyahtı defteri kalemi siyahtı gördüğüm kadarıyla saçıda siyahtı motoru siyahtı kaskı siyahtı gizemli bir havası vardı. Bu düşünceler deli gibi sırıtmamı sağlıyordu. Bu gün hoşuma gitmişti.Bu kız hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMERT (DÜZENLENİYOR)
Short StoryBu kızda kim? Adı nedir? Nerden gelmiş? Kimin nesiymiş? Kim bilir kimse. Gizemli bir kız ve ona aşık bir çocuk Acaba erkek bu kızın kim olduğunu bulabilecekmi görücez...