Bölüm

16 6 2
                                    

      Okuldan çıktıktan sonra siyahı takibe alıcaktım ama kız okadar hızı sürüyor ki.sonunda kazasız belasız durabilmişti. Siyahla evlerimiz arasında iki ev vardı cantasından bir anahtarlık çıkardı ve kilidi açtı üzerine parmağını okuttu ve kapı açtı.
      Siyah diye seslenip yanına gittim.

      Senin burda ne işin var diye bağırdı beni nasıl buldun yoksa takipmi ettin yada neyse çabuk içeri gir dikkat çekmeyelim diyip beni çekiştirmeye başladı salona geldiğimizde ben yukardayım sen birşeylerle ilgilen birazdan gelirim diyip yukarıya çıkmaya başladı.

      Bende odayı incelemeye başladım solonun ortasında bir u koltuk vardı baya büyüktü tam ortasındada bir sehba kanepenin karşısında çok büyük bir televizyon televizyonun iki yanında filimler vardı birinci elime aldığım filimi açtığımda korku filmi olduğunu fark ettim ikinci filmi taktığımda küçük bir kız siyah saçlı mavi gözlü minik bir kız üzerinde tüllü kabarık mavi bir elbiseyle bir kadın geliyor ve kızım diyip kıza sarılıyor kadın vidyoyu çeken kişiye dönüp napıyorsun? diye soruyor adam kızımla birlikte hatıra vidyosu çekiyoruz bu bizim kızımıza bırakacağımız büyük bir miras diyip beraber kameraya dönüyorlar ve seni seviyoruz sara diyorlar. Sarada kim diye geçirmeden edemedim ve bu soruyu siyaha sormak için yukarı çıktım.

      Kapısı açık olan odanın içine girdim oda baya büyüktü odanın ortasında yuvarlak bir yatak vardi siyahtı yatağın yanında bir kasa vardı. Diyer tarafında enine uzun bir dolap vardı camlar siyahtı odanın bir duvarında bazı adamların resimleri vardı bazıları kırmızı rujla "x" yapılmıştı biri ise yuvarlak içindeydi. Odanın köşesinde bir piyano vardı. Yatağın sağındaki duvarda kocaman bir resim vardı tüm duvarı kaplamıştı çok gerçekçi bir resimdi solonda izlediğim videodaki kadın sara ve videoyu çeken adam vardı. Odanın köşesinde bir masa vardı siyahta onun önündeydi üzerinde deri bir büstiyer vardı tabiki siyahtı çok zayıf biriydi fiziği mükemmeldi kolunda beni vardı.

      "Sana aşağıda beklemeni söyledim." Sara kim? Diye sordum. Nerden bilyorsun diye sordu. Aşağıda bir video vardı. Dedim. Piyanomu çalıyorsun. dedim. Evet dedi. Neden kimse seni görmemiş? Diye sordum. Erha ve İrha gördü.dedi. bende görmek istiyorum.dedim. Niçin? Diye sordu.
Merak!dedim. Bana döndü.

Ovvvv çok güzel birisin niye kendini saklıyorsun?dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ovvvv çok güzel birisin niye kendini saklıyorsun?dedim. Tekrar arkasını döndü. Mavi gözlüydü saçları siyah ve mat'tı güzel bir yüzü vardı.

In aşağı bende geliyorum şimdi dedi bende aşağı indim.

Siyah yanıma geldi ve oturdu karnında bir sürü çizgiler vardı. Bunlar dikiş izleriydi. Ve çok fazla vardı. Saymaya başladım."28"dedi. Efendim dedim. Yirmi sekiz dikiş izi var sayma boşuna diye dedim dedi. Vay canına kızı resmen deşmişler.

Sana anlam veremiyorum. Yazın ben tişörtle terliyorum sen siyah kapşonluyla geziyosun kafandan aşağı kaynar su döküyorlar hissetmiyorsun resmen seni deşmişler ama çok dinçsin herseyin siyah sevgilin Erha ve İrha dan başka seni görende olmamış. Odan evin çok korkutucu.

Asıl sen beni bırak kendine bak bir anda sınıfıma geliyorsun düşmanımla arkadaşlık kuruyorsun diğer gün gelip yanıma oturuyorsun beni takip ediyorsun evime gelip yüzümü göstermemi istiyorsun üstüne beni sorguluyorsun. Diye bağırdı ve kolumu tutup yukarı çıkardı. Odaya girdirip.
Duvara itti beni. Bak bu duvardaki adamların hepsine bak.diye kükredi.
Duvarda bir çok adam vardı. Bir kaçtanede kadın. Resimlere dikkatlice baktım resimlerin arasında İrina'nın da resmi vardı yanındada bir adam.

Burda resmi olan herkez ölecek ben öldüreceğim. İrinanın yanındaki adamı ve kadını gösterdi. Kadının yüzü "x"
Yapılmıştı. İrinanın annesi ve babası dedi. Siyah irinanın annesinimi öldürmüştü. Şimdi sıra babasında sonrada irinada diye bağırdı. Bu duvarda resmi olan herkez toplanıp gözlerimin önünde annem ve babamı öldürdü. Babam hemen öldü annem kollarımın arasında can çekişerek öldü. Gözlerimin önünde. Beni öldürmediler önce bi güzel dövdüler sonra kışın beni çırıl çıplak denize attılar kışın hava -13 te denizde saatlerce bekledim.

İntikam istiyorum anlıyormusun intikam dedi. masanın üzerinde bir kavanoz var dedi. Hemen elime aldım 3 kırmızı gerisi siyah kurşunlarla doluydu. Kırmızı olanlar annemin. dedi. Babamın kafasına sıktılar.dedi.

Hayatım boyunca sürekli ameliyat oldum gözümden ayagımdan kolumdan. Gözümden ameliyat oldum 12 yaşındaydım 5 yıldır bir tek göz yaşı bile dökmedim göz yaşlarım ameliyat yüzünden kuruyup gitti dedi.

B-ben gitsem iyi olucak dedim. Sesim titriyordu.

Hemen dışarı çıktım.

Siyah pencereden çıktı ve seslendi"Erha benim kuzenim"

Eve yakın olduğum için hemen eve gittim. Yatağı yattım. Bu gün'ü hiç unutmayacağım bu gün gizemli bir kız kimliğini bana açıkladı yüzünü gösterdi içindekileri benle paylaştı geçmişini anlattı. Sara sara sara.
Sara ve Aras.

SMERT (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin