Sabah uyandığımda sarah yanımda beni izliyordu ve saçımı okşuyordu. Beraber aşağı indik ve kahvaltı ettik sonra da salona geçtik.
Bu gün napıyoruz dedim. Bu gün ortağım yurt dışından gelecek ve oğluyla birlikte yemek yiyeceğiz dedi. Yiyeceğiz?Dedim. Sende gel dedi. Olur dedim tamam ozaman bir banyoya gireyim sonra kuaföre gidelim sonra hazırlanır gideriz.ooo sarah hanım ve kuaför öyle mi? Dedim pek o tarz birine benzemiyordu. Normal hayatta asla ama karanlık hayatta çoğunlukla. dedi. O zaman bu yemek karanlık bir yemek dedim. Bugün yemek yiyeceğim adam benim 2.babam gibi bir şey. Dedi
Sarah haberleri izlerken ben saçlarıyla oynuyordum içimde bir sıkıntı vardı ve söylemek istiyordum ama söylersem sarah benden uzaklaşırdı büyük ihtimalle.
Sor. dedi
Efendim dedim daldığım düşüncelerden ayrılarak. Sormak istediğin bir şey var sanırım sor dedi.
Pekala senden büyük biri sana seni sevdiğini söylese naparsın. dedim. Eğer olumlu bir cevap verse ona söyleyecektim. Sarah önce bana baktı sonra ayağı kalktı ve bana arkasını döndü. Senin 25 yaşında olduğunu biliyorum dedi. Ben ise şok olmuştum benim yaşı mı nerden biliyordu okula sahte evraklarla girmiştim ve her kez beni 18 yaşında biliyordu. Bana döndü ve babanı ve soyadını öğrenmek için kimliğine baktım dedi. Ahh evet kimliğimde doğum günüm yazıyordu ama bazı bilgiler sahteydi soy adım bir çiftçinin soyadıydı ve babamın adı tarkan annemin adı elena yazıyordu.
Saraha baktım. Kimliğideki bilgiler sahte dedi. Hayır doğru dedim hemen.Soyadın bundan 28 yıl önce ölmüş bir çiftçinin soyadı,tarkan bir türk ismi, tarkan ismi 19.yüzyılda çıkan bir filminden geliyor ama babanın türk olmadığını söylemiştin dedi demek beni araştırmıştı tam ağzımı açmıştımki telefonum çaldı telefonumu aldığımda babamın aradığını gördüm babamla konuştuktan sonra sarahın yanına geri döndüm. Babam bu gün istanbul dan dönmüş ortağıyla bir yemek yiyecekmiş ve benimde olmam lazım. Dedim. Bu arada babamın isteğiyle tekrardan lise okuyorum ve nedenini bilmiyorum dedim ve kapıya gittim arkamdan gelip. Üzgünüm, bu arada gizli bir görevdeyim ve ortağım yüzünden üniversiteyi bırakıp tekrar lise okuyorum 24 yaşındayım dedi. Bende sevindim aramızda pek bir yaş farkı yoktu Bu akşam yemekte yanında olamayacağım üzgünüm dedim ve yanağını öptüm bana gülümsedi ve içeri girdi bende eve sürdüm.
Akşam saat yedi buçukta babamın bana aldığı dudak uçuklatan simokini giydim ve solona indim babam takım elbisesiyle ayakta durmuş kıravatını bağlıyordu ıslık çalarak yanına gittim baba oğul yaşlanmıyoruz maşallah dedigimde güldü ve hadi geç kalıcaz gidecegimizyer uzak diyip dışarı çıktı arabaya binince istanbul trafiğine alışmışsın bakıyorumda dediğimde ister istemez dedi bir saat sonra çok şık bir restuara girdik babam sanırım kapattırmıştı çünkü kimse yoktu ortalarda bir yerde oturduk ve beklemeye başladık.
Yanımıza bir garson geldi ve misafiriniz geldi dedi. Babam ayağı kalktı bir adam için neden bu kadar ugrasmistiki. Kapıya baktığımda içeriye sarah girdi. Mükemmel görünüyordu ilk defa beyaz giyinmişti ve makyaj yapmıştı ruju ve ojeleri siyahtı.
Elbise media'da
Ağzım açık kaldı demek babamın ortağı sarah'tı.
Merhaba dedi ve oturdu. Beni görünce çok şaşırmıştı. Aras senin burda ne işin var? diye sordu. Ben burda babamla yemek yiyorum sen napıyorsun dedim rahatlıkla. Sarah babama döndü ve hani oğlunun ismi Ares'ti diye sordu. Babam Saraha anlamsız bir ifadeyle baktı sonra gözleri irileşti ve ağzı aralandı, Sarah sakın bir süredir takip edip aşık olduğun kişi Aras deme bana dedi. Sonra aynı ifadeyle bana baktı, sakın bana günlerdir çok aşığım diye beynimi becerdiğin kız sarah deme.dedi.
Bir dakika ne yani sarah bir süredir beni takip edip bana aşık olmuştu ve yinede benimle çıkmamıştı ama neden?
Babam sarahın ve benim aşık olmamıza neden bu kadar kızmıştı?
Babam anlayacağını anlamış ve yemeğe dönmüştü bizimde yemeklerimiz geldi sarah etini yerken bende şarabımı içtim bir bardak daha içtim ve bir bardak daha babam bizi bırakıp eve gitti tam bir bardak daha içecektimki şişe elimden alındı. Saraha baktım.
İçki içen erkekler'lerden hoşlanmam dedi. Ama bana aşık'sın dedim. Hem madem sevmezsin bak üç bardak içtim dedim parmaklarımı açarak.
Evet üç bardak'ta sarhoş oldun ve yarın sana aşık olduğumu unutucaksın dedi ve şişeyi kafasına dikti en az beş bardaklık şarabı zorlanmadan bitirdi ve sarhoş olmadan yemeğine devam etti. Bende babamı aradım ve bugün gelmiyorum dedim sonra ses kayıt cihazını çalıştırdım.
Yarın malum bugünü hatırlamayacağıma göre bana seni seviyorum der misin dedim sarah gözlerime baktı ve seni seviyorum uzun zamandır dedi.
Sahilde yürüyorduk ve ben kahve içmiştim. niçin benle sevgili olmak istemiyorsun sonuçta bir birimize seviyoruz. Baban beni bir robot olarak yetiştirdi ve duygulara kapılıp gitmemeyi öğretti.dedi. Babamı dinlemek zorunda değiliz.dedim. Sarah bana baktı ve zaten babandan nefret ediyorum onun için bu konuyu kapatamazmıyız.
Madem babamdan nefret ediyorsun ona karşı gel. Dedim.
Seninle sevgili olmamanın sebebi aslında baban değil. Seninle sevgili olamam ÇÜNKÜ.....
750 KELİME REKOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMERT (DÜZENLENİYOR)
Short StoryBu kızda kim? Adı nedir? Nerden gelmiş? Kimin nesiymiş? Kim bilir kimse. Gizemli bir kız ve ona aşık bir çocuk Acaba erkek bu kızın kim olduğunu bulabilecekmi görücez...