Karakterler
Sara Croftaym------Emily Rudd
Aras Cernavsa-----Bill Skarsgard
İrina Sortmof------Madison Beer
Erha Hensfair------Francisco Lachowski
İrha Hensfair-------Chris CollinsSabah tatlı uykumdan lanet olasıca okul yüzünden erken kalktım. Duşa girdim ve traş oldum okula gidiyoruz sonuçta. Üstüme siyah gömlek altına siyah pantolon giydim. Aşağı inip kendime krep yaptım.
Okula geldiğimde hemen sınıfa girdim. Hiçkimse gelmemiş olduğundan siyahın sırasına ilerledim.
Siyah 10 dakika sonra yanında iki erkekle sınıfa girdi. Siyah beni farkedince kapşonunu dahada aşağı çekti. Erkekler beni farkedince kaşlarını çattılar.
Sende kimsin?
Ben Aras yeni öğrenci siz kimsiniz?
Ben Erha Buda İrha şimdi kalk bakalım o sıradan.
Herkez istediği sırada otura bilir karışamazsın.dedim hem kim oluyolar canım.
Biz nerden bilelim bay K'nin adamı olmadığını.
Bay K de kim neyden bahsediyorsunuz siz kalkmıyorum işte kalkmıyorum. Siyah yanıma otura bilirsin istersen. Dediğimde.
Erha'nın eli beline gittiği an Siyah Erham dur dedi. Neden ona Erham dediki neden acaba sevgilisimi. Diye içimden geçirmedim değil?
Siyah arkamdan geçip yanıma oturdu.Erha denen çocuğun eli hala belindeyken zagerle sırıttım. Erha sırıtmama sinirlendi ve belindeki silahını kafama dayadı. Siyah ayağa kalkıp sıraya oturdu ve Erhanın kolunun altına bileğiyle vurdu ve Erhanın serçe parmağına tırnağını geçirdi ve aynı hızla elindeki silahı alıp İrha ya uzatı. Erha kolunu tutarken bunu yapmandan nefret ediyorum diyip inledi sanki kolunu kırmış gibi davranıyordu oysaki hafif vurmuştu aman her neyse.
Zil çaldığında herkez sınıfa gelmeye başladı ve hepsi bize bakıp şaşırdılar. Nedenbu kadar şaşırmıslardıki onların sınıfında yazın bu sıcağında siyah kapşonlu giymiş ismi ve yüzü bilinmeyen gizemli bir kız vardı. Benim onun yanında oturmam neden bu kadar şaşırtmıştı ki bu onları.
Birinci ders matematikti hoca çözmemiz için test dağıtmıştı ben daha 3.soruya yeni geçtiğimde göz ucuyla siyahın testine baktım.
Oha.yuh.kız 12.soruya geçmiş saate baktığımda benim 20 dakikada 2 onun 12 soru çözdüğünü fark ettim.
Bu kızda birşeyler vardı. Beni kendine çeken bir şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMERT (DÜZENLENİYOR)
NouvellesBu kızda kim? Adı nedir? Nerden gelmiş? Kimin nesiymiş? Kim bilir kimse. Gizemli bir kız ve ona aşık bir çocuk Acaba erkek bu kızın kim olduğunu bulabilecekmi görücez...