Bölüm

16 7 8
                                    

     
Hemen telefonumu açtım. Hemen karnav'u aradım. Alo kardeş benim sana işim düştü. Ben sana bir adres atçam sen orda yaşayan kişinin adını soyadını geçmişini ailesini bana bulacaksın tamammı? dedim.

____________________________________

Abi bu ev Sara Croftaym adında bir kıza ait. Abi bu kız seni niçin ilgilendiriyor?

      Karnav karşim ben bu kıza aşık oldum. Abi allah aşkına buraya geleli daha bir hafta oldu. Sen bu kızı nerde gördü. Nasıl gördün. Nasıl tanıştın. Nasıl etkilendin? diye sordu karnav.
      Kardeşim şimdi ben bu kızı okulda gördüm. okulun ilk günü koridorda yürürken onla carpistigimda gördüm. Ertesi gün kuzeni sırf onla oturmak istedim diye kafama silah dayadı ben bu kızı takip ettim ve burda oturduğunu öğrendim kıza merhaba dedim,kız sanki biri bizi izliyormuş gibi beni evin içine aldı ve kendini tanıttı. Kız çok gizemli çok güzel.....

Kız tehlikeli bir kız bence uzak dur derim. Ne demek?uzak dur nasıl tehlikeli. Diye sordum. Abi kız turkiyenin en ünlü,en güçlü,en büyük mafyasının kızıymış. Sonra kız daha çocukken anne ve babası ölmüş kıza türlü türlü işkenceler etmişler. Kız tehlikeli işler yapıyormuş. 13,14 adam öldürmüş ama kızın dokunulmazlığı varmış. Kızın ailesindeki herkez ölmüş sadece iki tane kuzeni varmış. Kız ailesini öldürülmesine yardım eden herkezi teker teker öldürüyormuş. Kız dövüş sanatlarında prof.olmuş.

      Ohaaaa... şu an ağzım açık bir şekilde karnav'u dinliyorum. Kıza bak be. Eee okadar adam öldürmüş niye hala dışarda?

      Abi kızın babası devletle iş birliği yapmış devlete yardım etmiş. Bunu duyan tüm mafyalar kurul gibi birşey toplamışlar ve kızın ailesini öldürmüşler. Şimdi devlet kıza bir     kaçak suçlu söylüyor kız o suçluyu bulup devlete veriyor. Devlette ona torpil geçiyor. Bu bu süper.

____________________________________

    Sabah erkenden kalktım ve fırına gittim. Bir kaç poğaça ve simit aldım. Sara'nın ziline bastım ve beklemeye başladım.
İçerden ses gelmedi bende belki bahçededir diye bahçeye gittim.
     
      Sara havuzda balık gibi yüzüyordu.

      Sara havuzdan çıkınca beni gördü ve gülümsedi,bana gülümsedi.

      Günaydın.günaydın poğaça ve simit aldım belki kahvaltı yaparız diye. O zaman sen otur ben üzerimi giyinip geliyorum.dedi ve gitti. Güzel bir bahçesi vardı. Baya büyüktü. Bahçede havuz, hamak ve yemek masasından başka birşey olmadığından bahçede at koştura bilirdi.

      Sara neşeli bir şekilde hoplaya zıplaya masaya oturdu. Üstüne siyah dar bir rambo altına yüksek bel siyah dar paça giymişti. Saçını yukardan at kuyruğu yapmıştı.

      Kapsonlun nerede? Bu gün giymeyeceğim herkez merak ediyor bende göstereceğim hem artık başımdan aşağı buzlu su yada kaynar su dökülmesinden bıktım. Buzlu su mu? Evet irinayla hep aynı sınıfta oldum biliyorsundur,okula ilk geldiğinde onu tüm okula rezil ettim. Oda sana kin besledi. Aynen öyle. Ondan neden bu kadar nefret ediyorsun. Babası yani tırnak içinde "amcam" babamın idam edilmesi için masayı topladı, (masa; tüm mafyaların toplanıp karar almasına denir.) Ne yani irina senin kuzeninmi. Evet,amcam babamın sayesinde turkiyenin en büyük 2.mafyası onuda babam olmasa olamazdı sonra babamı öldürtüp başa kendi geçti, sırf para ve güç için kardeşini öldürttü. Hımm peki bunu irina biliyormu. Hayır, neyse hadi kalkalım. Tamam.

     Okula geldik ve bahçedeki bankların birine oturduk.

     Anlamıyorum neden kimse bize bakmıyor. Neden baksınlarki. Yıllarca yüzünü saklamış bir kız bir günde yüzünü açıyor ve benimle birlikte bahçede oturuyor. Kolay beni yeni öğrenci sanıyorlar kimse beni tanımıyor. Mantıklı.

SMERT (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin