Irina bize doğru gelmeye başladı.
Merhaba aras dedi ve sarah'a döndü ve önce onu tanımak îster gibi bakıyordu sonra bir an bir şok yaşadı ve ağzı ve gözleri açıldı gözleri dolmaya başladığında sarah ayağa kalktı irina sarah dedi ve ona sıkıca sarıldı. sarah önce sarılmasa bile sonra bianda sıkıca sarıldı sanki çok yakın arkadaş gibi. İrina sarahı nerden tanıyordu sarah niçin düşmanına sarılıyordu.
Sınıfa geçtiğimizde sarah irinanın yanına oturdu. Yoklama alınmaya başladı siyah dediğinde sarah elini kaldırdı irina ikinci bir şokla ayağa kalktı inanamıyorum dedi ve ağlayarak dışarı çıktı.
Eve döndüğümüzde mutfakta bir şeyler hazırlıyorduk. İrina seni nerden tanıyordu. O benim kuzenimdi bir adam var benim ortağım masa kurulduğu vakit bu adam bir suç işlemiş masada karısını öldürmüş bir oğlu var beni çok sever normal kızlar gibi olsam beni oğluna alır türkiyede okuyordu en son hiç görmedim onu o adamla tanışmadan önce irinayı ve babasınıda çok severdim sonra onun babası yüzünden ailem ölünce adam bana destek oldu yarın akşam onlarla bir yemek yiyeceğim dedi. Ve önüme bir tabak yemek koydu tek kişilikti o niye yemiyordu. Sonra bir bardak çıkardı içine sıcak su koydu pür makinasına bir kaç maydanoz nane limon koydu bir kaç parça yeşil renk sebze koydu ve karıştırmaya başladı sonra içine biraz havuç koydu ve püre
Haline getirdi sıcak suyun içine koydu biraz yoğurt ekledi şurup gibi birşey koydu ve karıştırdı. Yanıma oturup o karışımı yemesini izledim.
oda neydi bana bir açıklama yapmasını bekledim ben katı şeyler yiyemiyorum ve günde bir öğün besleniyorum dedi içine katığım ilaç beni bir gün boyunca tok tutuyor sağlığım için de sebzeyle besleniyorum.dedi. peki başka birşey yemiyormusun. Bazen proteyin karbonhidrat yağ böyle şeylere ihtiyaç duyuyorum her gece balık yağ içerim yılda bir kez tavuk, yumurta,ve makarna yeme iznim var iki ayda bir hamur işi yiyorum ve sebzenin yanında ette yiyorum. Dedi.Tadını merak etmiştim çünkü ben sebze sevmezdim ve sara çok leziz birseymiş gibi yiyordu ve şu an onu öpesim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMERT (DÜZENLENİYOR)
ContoBu kızda kim? Adı nedir? Nerden gelmiş? Kimin nesiymiş? Kim bilir kimse. Gizemli bir kız ve ona aşık bir çocuk Acaba erkek bu kızın kim olduğunu bulabilecekmi görücez...