Acaba onu öpsem ne tepki verirdi diye düşündüm sarah yemeğini bitirdi ve ayağı kalktı yanımdan geçerken dudaklarıma bir buse kondurup salona geçti ardından ben ve şaşkın suratım içeri girdik ona öyle bir baktım ki sarah bana baktı ve beni öpmek istiyordun ama tedirgindin bende öptüm dedi. Biraz ukalalık yapıp nerden biliyorsun dedim dudaklarına bakıp dudaklarını kemiriyordun haksızmıyım dedi bu kız...kız değildi yahu bu kıza insan demeye bin şahit gerekirdi. söylemek istiyordum ama söylememeliydim ama tutamıyordum ve bir çırpıda 'seni seviyorum'dedim.
Şaşırmış bir yüzle bana baktı ve NE? Dedi. Seni seviyorum dedim tekrar benimle çıkarmısın dediğimde güldü ve nereye diye sordu sarah bile bu espriyi yaptıysa yandık. Benim yüz ifademi görünce tekrar güldü ve kollarını açıp gel buraya dedi. Hemen yanına gidip sarıldım ona sanki normal genç kız gibi davranıyordu beni tanımıyosun ben sizin gibi değilim dedi siz aşık olup evlenip çocuk yapıp yaşlanıp torun sevmemiz lazım bunu liderlerin hatta mafyaların bile yapması lazım ama bunların hiç birini ben yapamam ben elim silah tutmayana kadar savaşmalıyım elim silah tutmayı bıraktığında son kurşunu kendime sıkmam gerekir benim gibiler 41 yaşına kadar yaşar 41 yaşında ölür biz senle daha sevgili olduğumuzu bilmeden amcam öğrenir ve sen onların eline geçersen beni öldürürler.dedi hala bana sarılırken benden ayrılıp elimi tuttu ve beni yukarı çıkardı odasına girdik dolabına doğru giderken ama hala takılabiliriz dedi ve bir siyah şort ve siyah bir tşört verdi al bunlar irhanın dedi. Banyoya girdim ve üzerimi giyindim. Odaya tekrar döndüm sarah dolabından geceliğini alıp masasına geçti arkasındaki tabancayı çıkarıp masasına koydu ve banyoya girdi merakıma yenik düşüp tabancayı incelemeye başladım elim tetiğe gitti ve yanlışlıkla ateş etti sarah hızla odaya girdi ve tabancayı elimden aldı sonra duvara gitti ve kurşunu çıkarttı ilkide duvarlar kurşun geçirmez diyip yatağı ilerledi yatağa girip beni bekledi yanına uzandım ve sevdiğim kızın kokusuyla uykuya daldım. Gece uyandığımda sarah beni izliyordu ve uyumuyordu onu zar zor uyutup kendimde uyudum saat sabah 4:00 gösterdiğinde yine uyanmıştim karanlık odada pencerenin önünde bir adam ayakta dikiliyordu kolumun üzerinde dikelip adamı tanımaya çalıştım ama bir anda sarah gözlerini açtı ve benim baktığım yere baktı.
Bir anda ışık açılınca gözlerim kamaştı daha sonra bana ve sarah a sinirle bakan Erha bir anda bağırmaya başladı sen ne yapıyorsun şu çocuk geldi kafanı saçını açtın irinaya sarılıp herkese siyah olduğunu açıkladın her şeyini sırlarını aras'a söyledin ve şimdi onunla uyuyorsun neler oluyor anlamıyorum delireceğim diye bağırdı bu çocuk sarahın kuzeni olmasa kesinlikle sarah a aşık derim.
Saraha baktığımda onu umursamadan uykusuna devam etti Erha sinirlendi ve dışarı çıktı bende uykucuğuma döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMERT (DÜZENLENİYOR)
Short StoryBu kızda kim? Adı nedir? Nerden gelmiş? Kimin nesiymiş? Kim bilir kimse. Gizemli bir kız ve ona aşık bir çocuk Acaba erkek bu kızın kim olduğunu bulabilecekmi görücez...