25 : Acting Like Sugar

5K 508 136
                                    

"Sekarang ni aku namchin kau tau, so its mean aku boleh buat apa apa je kat kau" Jungkook tersenyum senget.

Ish, takboleh jadi ni ! Mamat ni dahlah main terjah je hal privasi aku dengan V pastu boleh pulak dia nak buat pape je kat aku ? Fulamak..

ok kita tengok siapa win nanti..

"Kau nak buat apa huh ?" Aku tersenyum memandang Jungkook. Pipinya diusap lembut menggunakan tangan kananku.

Jungkook memejamkan matanya merasai hangat sentuhan tanganku.

"Awh babeh, so you gonna go through with this situation huh ?" Jungkook smirk.
"Well, lets see how far you can go"

Kau cabar aku ye.. takpe kau..

Aku melilitkan tanganku disekeliling lehernya. Dahinya dan dahiku bersentuhan. Kami bertentangan mata antara satu sama lain.

"I love you and your sexiness" Jungkook memegang belakang kepalaku. Mukanya didekatkan dan dipusingkan.

BODOH SERAM BODOH SERAM BODOH SERAM BODOH SERAM BODOH AKU TAK READY BODOHH TuT

Aku memejamkan mataku.

Haa tulah kau berani sangat kan dah kena *keraiiii*

Jarak bibir kami hanya beberapa sentimeter sebelum bertemu dan..

FAIYERRRRRRRR ~ !!!!!
FAIYERRRRR ~ !!! TETETTETETETETETEET ~

Henfon aku !! Henfon aku bunyi !!

GOD BLESS MEHHH XD

"Jungkook fon aku bunyi" Aku cuba menepis muka Jungkook.

"Nanti nantilah angkat. Sekarang ni kau dengan aku je" Jungkook mencengkam tanganku sambil tersenyum senget.

Tak boleh jadi ni .

"Aku nak angkat tepon la gila tepi !!" Secara tidak sengaja, kakiku ternaik dengan kasar menyebabkan aku tersepak 'kemegahan' Jungkook XD

Jungkook terus memegang kemegahannya lalu tergolek jatuh ke lantai. Yes, peluang ni lah boleh guna untuk aku lari !

"WARGHHHH SAKITLAH !!!!!"

Aku mengambil telefonku lalu berlari naik ke bilik.

Sorry sayangku. MUAHAHAHAHHAHA.

***

the next morning

"Dah boleh bukak mata ke belum ni ?" Aku memegang tangan Jungkook yang sedang menutup mataku.

Jangan risau gais sebab Jungkook dah maafkan aku pasal malam haritu MUAHAHHAHA the power of SONG NAYEON ofc.

"Ala nanti tak suprise la kalau bukak dulu" Jungkook memimpin tanganku menggunakan tangannya yang sebelah lagi ke luar rumah.

"Ok now, boleh bukak mata you" Jungkook mengalihkan tangannya. Aku membuka mata perlahan lahan.

WTF ?!!

[C] Housemate. +jjkWhere stories live. Discover now