*Emilly pov*
Wyszliśmy od Rosie o 20.
Zobaczyliśmy film do końca i wybraliśmy się na miasto cos zjeść.Dowiedziałam się u Rosie, że Matt i Cassie są razem.
***
Pożegnałam się z wszystkimi i szłam w strone domu, gdy usłyszałam męski głos, który mnie wolał.
- Emilly poczekaj!
Jak myślicie, któż to może być?
- Myślałem, że się nie zatrzymasz. -mówił zdyszany Mike.
- Coś się stało? -zapytałam.
- Nic. Po prostu chciałem cię odprowadzić. Oczywiście jeśli chcesz. -zapytał się z uśmiechem, ale wciąż ciężko oddychał.
Hmmm... W sumie to może być dobry pomysł. Lepiej go poznam.
- Pewnie. Tylko to troche daleko. -odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.
- Spoko, przynajmniej będziemy mogli się poznać.
-mówiąc to puścił mi oczko.***
Jesteśmy już na mojej ulicy. Dowiedziałam się, że Mike mieszka tutaj od 5 lat. Wcześniej mieszkał na Florydzie, że jego tata ich zostawił gdy miał 8 lat i nic więcej o nim nie wspominał bo powiedział, że nie chce o tym teraz gadać.
Jest dżentelmenem, miły i zabawny. W połowie drogi zrobiło mi sie zimno i dał mi swoją bluzę.
Była miękka, ciepła i pachniała nim. Polubiłam go. Mam nadzieje, że sie zaprzyjaźnimy.
*Mike pov*
Emilly jest mądrą, miłą i zabawną osobą. Dowiedziałem się dużo rzeczy o niej. To, że wychowuje się bez ojca i dopiero się tu przeprowadziła. Polubiłem ją, a ona chyba mnie też. Umówiliśmy się, że przyjdę po nia jutro bo idziemy razem na kawe po szkole.
Przyszedłem do domu, wziąłem szybki prysznic, i położyłem się do łóżka sprawdzając swój telefon przed snem. Dostałem SMS-a od Emilly.
Emilly: Idziemy jutro razem ze szkoły?
Mike: No pewnie, będę czekał przed wyjściem po ostatniej lekcji ;)
Emilly: Oki :) to dobranoc.
Mike: Dobranoc, Em.
Podłączyłem słuchawki do telefonu, włączyłem playliste i zasnąłem.
CZYTASZ
Friends?
RomanceJestem Emilly, mam około metr siedemdziesiąt wzrostu, brązowe włosy oraz oczy. Przeprowadzam sie z Miami do Nowego Yorku. Nowa szkoła, nowa przyjaźń, nowa miłość? Zapraszam do czytania ;) #66 w romans - 03.12.16 #35 w romans - 15.12.16 #19 w romans...