Multi Kayra&Gözde💞
Arkadaşlar ilk defa yazdığım için daha çok baştayım ve ilk bölümler değişik gelebilir ama ilerikilere bağımlı kalacaksınız inşallah beğenirsiniz.
Lütfen voteleri unutmayalım
İyi okumalar.Alarmın seseiyle daha fazla inat edemeyip kalkmak zorunda kaldım çünkü en son çaldığında duvara fırlatmama rağmen ısrarla çalmaya devam ediyordu. Esneyerek kalkıp üzerimdeki yorganı hafifçe geriye itip yatakta doğruldum. Ocak ayındaydık ama hava o kadar da soğuk değildi. Yataktan kalkıp Damon posterleriyle kaplı olan dolabıma doğru ilerledim. Damon aşkımın üzerine bir öpücük kondurup dolabı açtım. Formalarımı alıp hemen üzerime geçirdim, onun üzerine de bir tane siyah polar giyip aynanın karşısına geçtim. Dağılmış saçlarımı tarayıp düzleştirdikten sonra at kuyruğu yaptım. Framboazlı dudak kremimide sürüp çantamla beraber mutfağa doğru ilerledim.
Mutfağa girdiğimde annem çoktan kahvaltıyı hazırlayıp işe gitmişti. Masaya oturup portakal suyumdan bir yudum aldım. Birkaç yeşil zeytin, bir dilim peynir ve domateside ağzıma attıktan sonra saate baktım 7:45di 8:15 de ders başlıyordu. Masayı hemen topladım ve çantamı alıp kapıya yöneldim. Siyah vans'larımı ayağıma geçirdim. Komidin üzerindeki yirmiliğide alıp çantamı omzuma asıp evden çıktım.
Aşağı indiğimde kerem arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Yanına gidip tüm neşemle "Günydın" dedim.
Kerem'de gülümseyip "Günaydın" dedi. Sonra arabayı gösterip " Atla hadi daha Sema hanım'ı alıcaz" dedi.
Gülümseyip arabaya bindim. Kerem ve sema çocukluk arkadaşlarımdı. Keremler 4 yıl önce babasının uzun yıllardır çalıştığı holdingin müdürü olunca bir siteye taşınmışlardı ve Kerem'in audio'su vardı. Sokağın başına geldiğimizde sema bizi bekliyordu.Kerem arabayı durdurduğunda sema hemen arabaya atlayıp kapıyı kapattı. "Selam gençler." dedi. Tüm neşesi ve her zamanki enerjisiyle. Bazen gerçekten çok merak ediyorum acaba bu kız sabah sabah bu enerjiyi nerden buluyo diye. Bizde ona dönüp "selam" diye karşılık verdik. Semaya dönüp "yine enerji patlaması yaşıyosun" dedim alay ederek.
Omuz silkti ve aklına bişey gelmiş gibi sırıtıp bana döndü. "Eee bugün okulun ilk günü ve duyduğuma göre okula yeni taşlar geliyor. İçlerinden biride veliaht lardan biriymiş." dedi.
Ona gülümseyip "yani" diye. Karşılık verdim. Gözlerini devirip tekrar konuşmaya başladı. "ben sana taşlar bizim okula geliyor diyorum. Sen bana dönmüş 'yani' mi diyosun? Kızım ben sabah 6:30 kalktım be sırf bunun için. Hem bakarsın bize de bi kısmet çıkar ha nedersin?" diye sorup göz kırptı.
Ben gözlerimi devirip oflamakla yetinirken kerem kaşlarını çatmış semaya aynadan bakarak "kızım bari ben yanındayken sus be okulu bekleyemiyomusun?" diye çıkıştı.
Sema Kerem'e dönüp sırıttı "Biz bekleriz de diğerleri bekleyemiyo. Baksanıza bütün gözler şu yeni gruba dönmüş. Kesin bunlar onlar" dedi. Sırıtarak sema söylediğinde etrafa bakındım okula gelmiştik. Kerem arabasını park ettikten sonra hep birlikte arabadan indik. Sağ kolunun altına beni sol kolunun altına da sema'yı alıp yürümeye başladık. Onlara yaklaştığımızda bunları daha önce cidden okulda görmemiştim.
Onlara baktığımda biri ayakta bişeyler anlatıp sırıtıyodu. Diğerleri onu dinlerken biri çatık kaşlarla sadece etrafa bakınıyodu. Sema'nın gözleri orayı bulunca hemen atladı. "ay gözde bak yeni gelenler bunlar. Hangisi varis acaba. Bence şu çatık kaşlı olan onda tam bi varislik bi tip var. Baksana" dedi. Demek okulun sahibinin oğlu bu. Bu yüzden böyle bakıp herkesi etkisi altına almaya çalışıyor. Sema tekrar lafa atlayıp konuşmaya başladı. "vay be anlattıkları kadar varmış. Baksanıza duruşu falan çok karizmatik." dedi.Kerem araya girip "Artistlik taslıyor piç. Aklı sıra kızları etkisi altına almaya çalışıyor. Ayrıca ben ondan daha yakışıklıyım şu tipe bak resmen David Beckham ın erkek kardeşi taşım mübarek maşallah bana" dedi.
Söylediklerine üçümüzde kahkaha attığımızda yeni grup'un önünden geçtiğimizi fark ettim. O tarafa baktığımda o delici kahvelerle karşılaştım. Çocuk gerçekten yakışıklıydı. Gözlerimi kaçırıp önüme döndüm ve okula giriş yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Sevgilim
Teen FictionBenimle gel biz herşeyi göze alacak kadar sevdik birbirimizi Tek bir cümleyle beni kendine yeniden aşık edebiliyordu. Ona karşı bu kadar aciz olmaktan her ne kadar nefret etsemde yine de affedip elini tuttum. Ne olacaktı şimdi sevdiğim herkesi karş...