Multi Ömer (maviş)
"Gözde ya kalk artık öğlen oldu" ve Sema'nın tıpkı bi saattir usanmadan kalkmam için yalvarışlarından biriydi. Hayır yani ben kendi evimde haftasonları bile kendiliğimden kalkamıycakmıyım?
"Gözde diyorum ya" Sema'nın sesine artık dayanamadım ve 'of 'layıp.
"Ne var" diye kaba bi şekilde sordum. Sema bu hallerime alışık olduğu için hiç umursamadı bile.
"Ya çocuğa dün söz vermişsin bir saattir kapıda bekliyor kök saldı artık çocuk" diye sitem etti. Sabahın köründe gelme demiştim allahtan."Ben ona sabahın köründe mi gel dedim? Öğlenden sonra gel ben anca kalkarım dedim. Bana ne beklesin şimdi" dedim ve tatlı uykuma geri dönmek için güzel yastıklaımın birine kafamı koydum, diğerine de sarıldım. Çünkü sarılınca daha rahat uyuyordum.
"Kızım senin dünyadan haberin var mı? Öğlen oldu be kalk"dediğinde yeniden bir 'off' sesi çıkarıp
"Saat kaç?" diye sordum. Bir kaç saniye sonra "12 ye 1 var" dedi.
"Hmm güzel sen şimdi git tam 12'de gel" dediğimde Sema'nın ağzından önce bi
"he?"çıksada sonradan ne dediğini anlayıp yastıklarımı ve yorganımı çekti. Biraz sızlansamda sonra benim için sorun yoktu, nasıl olsa yatak burada. Sema takmadığımı fark ettiğinde kendini daha fazla tutamadı bu saate kadar nasıl dayandığını merak ediyordum zaten.
" bana bak eğer hemen kalkmazsan önce o sarıya dönük saçlarını yolarım. Sonra da bütün posterlerini parçalarım. " dediği gibi yatakta doğrulup "vicdansız!" diye bağırdım.
"Aşağı inmen için 15 dakikan var. " deyip odadan çıktı. Bir iki dakika yerdeki halıyla bakıştıktan sonra esneyerek yataktan kalktım. Yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra odaya geri döndüm. Dolabımı açıp dizlerimin tam üst hizasındaki siyah deri eteğimi ve defacto'dan aldığım beyaz üstünde Shut up'"kapa çeneni" yazan yerinden siyah deri geçen t-shirt'ümü giydim. Saçlarımı banyodan sonra ördüğüm için doğal dalgalarıyla açık bıraktım. Kutumdan 100tl alıp telefonumla birlikte eteğimin cebine koydum ve odadan çıktım. Tabii ki harcamıyıcaktım ama yinede aldım işte. Kapının girişinde bu yıl moda olan beyaz siyah şeritli adidaslarımı giyip boy aynasından kendime son bi kez baktım. Saçlarımın bi kısmını sağ omzuma aldım ve evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Sevgilim
Teen FictionBenimle gel biz herşeyi göze alacak kadar sevdik birbirimizi Tek bir cümleyle beni kendine yeniden aşık edebiliyordu. Ona karşı bu kadar aciz olmaktan her ne kadar nefret etsemde yine de affedip elini tuttum. Ne olacaktı şimdi sevdiğim herkesi karş...