BY 10

220 15 2
                                    

Multi Sema

Nihayet son derse gelebilmiştik gerçi tüm derslerde uyumuştum. Erken kalkıyorum sonuçta hem yanımdaki öküzde uyumuştu. Off daha 7 dakika var. Sema'ya baktığımda sıranın altında telefonuyla uğraşıyo Furkan'da sema gibi telefonla meşguldü. Yanımdaki de hala uyuyodu. Hayır yani bu çocuğu evde hiç uyutmuyolarmı ben kafamı kollarıma yasladıktan sonra biraz kıpırdanıyodu sonra kafamı kaldırıp bi baktım kafayı tavus kuşu gibi gömmüş bi koluna artık diğeriyle napıyo bilmiyorum. Tövbe tövbe. Yok bu böyle olmıycak. Hem matematik dersini kim dinler ki ? Bunu tarihe geçireni bulursam bende ona geçiricem. İnsana çin'e gitmeden çin işkencesi yapıyorlar resmen. En iyisi şu iki aptinin yaptığı gibi telefonla uğraşıyım. Çantamı kucağıma alıp ön gözünü açtım. Telefon? Hee arkaya koydum kesin. Ön gözü kapatıp arka gözü açtım. Derfterleri çıkarıp masanın üstüne koydum. Yok artık nerde be bu telefon? Ben hala telefonu ararken beyimiz kalkabildi.
Defterleri geri çantaya koyup çantamı bıraktım. Ceplerime bakarken

"Bunu mu arıyosun jelibon güzeli?"dedi.
"vay ibne sen nasıl benim telefonunu izin alırsın be?" dedim tıslayarak ve önümde salladığı telefonumu aldım.

"Benim yanımda uyurken dikkat ediceksin kızım. Sonuçta başka şeylerinide alabilirim." diyip sırıttı. Sonra kaşlarını çatıp bana döndü "o telefonun ekranındaki kim lan tipsiz erkeklikten soğutuyodu az daha sonra kamerayı açıp kendi yakışıklılığımı ve karizmamı görünce onun top olduğuna karar verip kendi erkeksi bedenimle gurur duydum."dedi. Ve göğüsünü kabarttı. Vay anam vay herifteki kasa bak ya. Kendine gel gözde sonuçta bi damon değil ve öküzün teki o.

"Yok artık ya tabi sen damonu tanımıyomusun ya böyle konuşabiliyosun. Gerçi onun gibi olağan üstü meteor parçası bi erkeği nasıl tanımazsın acaba? Onuda anlamış değilim."dedim. Kayra sırıtıp telefonumu aldı ve ekranı açtı ne diye şifre koymadıysam.

"Bu top mu olağan üstü meteor parçası? Hem bu meteor parçasıysa ben direk meteorum." diyip yine kendini yüceltti tabi kendince. Gözlerimi devirip bende ona döndüm.

"Bi kere damon senden kat be kat daha yakışıklı ve sen eğer meteorsan damon da direk dünya oluyor bence bunu kabul etmelisin."dedim. Bu seferde ben sırıttım.

"Bu piçi bi bulursan sikerek öldürücem tipsiz top bok beyinli...." ve buna benzer bir sürü şeyler sayıklıyodu.

"Sana soda almamı istermisin?"dedim. Bana dönüp kaşlarını kaldırdı.

"Sindirmen için mağlum baya bi laf yedin ya biraz önce"dedim. Kayra kaşlarını çatıp bi anda bana doğru atılacağı sıra zil çaldı. Bende yine tabana kuvvet sınıftan koşarak çıktım. Kayra'da peşimden at gibi koşuyo lan. Aferin Gözde çocuk unuttu derken yine ni şey çıkararttın.

"Kızım seni bi tutıyım var ya ebeni sikicem" dedi.

"Aaa terbiyesiz şey ya ayıp ayıp." dedim. Ne kadar zekiyim çocuk azıma sıcak ben hala buna laf yetiştiriyorum.

"Konuş sen konuş ben sana göstericem ayıbı" valla bu çocuk yüzünden milli koşucu olucam galiba. Kaç para alıyorlar acaba hayır yani ayphon 6 plus alabilirsem bide villa e bide damon olursa tadın dan yenmez.

"Nereye kadar kaçıcaksın acaba"dedi. Haklı valla haklı. Ama bunun onun bilmesine gerek yok.

"Kaçabildiğim yere kadar zeki" dedim.
"Zeki olduğumu biliyorum jelibon güzeli. Daha yaratıcı şeyler söyle." dedi.

"Ego yığını ukala pislik" dedim. Otoparka inen merdivenlerin oraya aniden dönüp Furkan'la arabayı park ettiğimiz yere baktım ama Furkan görünmüyodu. Sonrasında Uraz'ın arabaya bindiğini gördüm. Ona doğru hızlanıp hemen arka kapıdan binip koltuğa uzandım. Göt korkusu sonuçta borumu ?

Kıskanç SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin