Gözdeeee kız sen hala kalkmadın mı ha ? O alarmı madem duymıycaksın ne diye kurup beni umutlandırıyosun ? Kız ses versene hala uyuyomusun?"
"Offf tamam anne ya kalktım ayrıca ne diye umutlanıyosun ki ben ne zaman alarmı duyupta duvarda parçalamak yerine huzurlu bir şekilde kalktım ha? "
"GÖZDEEE!!!"
"Bende seni seviyorum anneciğimm"
Off yine pazartesi yine bi erken kalkma ve yine okul. OKUL? hayırrrr!
Bugün pazartesi ve okul var hem de içinde kayra olan bi okul hani lunaparkta rezil olduğumuz daha doğrusu benim onu rezil ettiğim. Off o gün lunaparkta Furkan olmasaydı o manyak bi öldürürdü herhalde. Sırf onun yüzünden cumartesi pazar evden çıkamamıştım ayrıca en sevdiğim arkadaşımlada doğru dürüst vedalaşamamıştımda. İki gün boyunca evden çıkmamam bi yandan zehir olmuştu çünkü annem istifa etmişti. Neymiş sabahın köründe gitmek yerine bebek bakıcılığı yapıcakmış. Çünkü evde bakılıyomuş yol parasıda yokmuş. Offf şimdi hergün 10 dkk daha erken kalkıcam.
Ama bi yandanda güzel geçmişti çünkü akşama kadar The Vampire Daires izlemiştim. Ahh damon aşkın 2 gün boyunca onun o tatlı ve bazen korkunç halleriyle baş başa ben. Şimdi ise okula bana zehir olucak o okula. Üstümü değiştirip hemen aşşağı indim. Kahvaltı yapmadan yani annemin çenesinden kaçabilmek için aç acıma okula gidiyodum. Neyse Furkan'a bişeyler ısmarlatırım artık. Hah iti an mı yoksa iyiy insanmı denir herneyse şuan karar veremedim. Ve hemen arabaya atladım. Furkan'ın ailesi yani teyzemler Furkan'a villa tutmuştu. Aslında tüm gün boyunca cırlayıp annenin başının etini yerdim ama Furkan gittiğinde rahat bi şekilde damon aşkımı izleyebileceğimi ve yemeklerime ortak çıkmıcak biri olduğu için sesimi çıkarmadım.
Şimdi ise yalakalık yapmalıyım açım sonuçta dimi?"Naber kuzen?"dedim Sırıtarak Furkan tek kaşını kaldırıp sırıttı.
"Hayırdır yine posterli dergi falan mı var yada direk ne isticeksin diye mi sorıyım" dedi aslında dergi olurdu ama damon ya da gustin yok o yüzden iki ama hemen söylemiyim.
"Aaa Furkancığım ben sana sadece bişey isticem zaman mı kibarlaşıp sırıtıyorum acaba?" dedim. Hiçte yapmam yani.
"Evet" dedi. Doğru cevap bu çocuk beni gerçekten çok iyi tanıyo.
"Off açım be çabuk sür de yemek ısmarla ölücem açlıktan " evet açlık bana sinir yapıyo aynı zamanda da okulda Kayra'nın var oluşundan dolayı da ayrı bi sitres yapıyo zaten. Off okulda hangi bela beni bekliyor acaba. Ulan Yuh
"Yavaş be manyak mısın olum napıyon lan dur." euzibinirrahimineşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim
"Ne var kızım sen çabuk demedin mi?""Allahın malı ben sana çabuk dedim damon gibi uçur mu dedim gerizekalı." dedim bu çocuk harbinden mal ya.
"Off tamam be cırlama al oldumu" deyip hızı 90dan 50 te düşürdü.
"Aferin insan ol." dedim. Gerçi bu beceremez ama neyse. Furkan'ın ters bakışıyla biraz koltuğa pıstım. Ama napıyım çocukta baklava var sonuçta. Yol boyu dır dır tapark devam ettik. Ve maalesef okula giriş yaptık içimden bütün duaları ediyordum tamam tamam sadece supaneke fatiha ve ihlası biliyorum o kadarda dinsiz değiliz yani.
"Allaahh öldüm ben" dedim korkuyla . Kayra bu tarafa doğru kaşları çatık bi şekilde geliyodu. Yandım ben kesin gebertcek beni. Hemen Furkan'ın arkasına geçip saklandım. Ne kadar başarılı olduysam tabi.
"Noluyo kızım napıyon açlık kafamı yaptı sana?" dedi. Off şimdi senle uğraşamam ya. Ayy valla geldi.
"Lan dudağana noldu" kimin dudağına nolmuş yaa. Furkan'ın kolunun altından hafif başımı çıkarıp baktım. Kayranın dudağıba nolmuş be hangi hayvan vurmuş daha doğrusu parçalamış ? Çocuk ölmüşya. Eyvah gördü napçam ya ben? Kayra beni gördü yandım. Ben napıcam diye düşünürken o pis pis sırıtıp hafif eğildi ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Sevgilim
Teen FictionBenimle gel biz herşeyi göze alacak kadar sevdik birbirimizi Tek bir cümleyle beni kendine yeniden aşık edebiliyordu. Ona karşı bu kadar aciz olmaktan her ne kadar nefret etsemde yine de affedip elini tuttum. Ne olacaktı şimdi sevdiğim herkesi karş...