Multi:ATEŞ
Nihayet şu zil çaldı da bu orangutan matematikçiden kurtukdum. Gerçi tahtaya falanda bakmıyodum ama sesi bile yetiyo. Kafamın içinde zır zır ötüp duran alarmım gibi yankı yapıyo. Semanın dürtüklemesi sonucunda kafamı kollarımın üzerinden kaldırıp ona baktım.
"Ne yatıp duruyorsun be acıktım ben kalk kantine gidelim." dedi. İşte benim kardeşim bende çok acıktım. Hem yasta olduğumu düşünürsek bol bol abur cubur yemem lazım. "İyi hadi gidelim" diyip sıradan kalktım. Semanın koluna girip kapıya doğru ilerledikçe.
"Herşeyi yiycem özelliklede tek dostlarım çikolata ve jelibonu"diye homurdanmaya başladım. Sema kıkırdadı.
"Kızım boşver ya neden kendini üzüyosun ki asıl o üzülsün senin yerine o kızla evlenği için"dedi.
"Aslında haklısın o kafasını duvarlara vurucak. Aaah ahh diyicek ben nasıl böyle bir hata yaptım diyicek."
"Tabi Gözdecim tabi. Sen şimdi şu masaya otur ben bişeyler alıp geliyorum" dedi. Masaya doğru ilerlerken şarkının bi kısmı aklıma gelmişti ders boyunca kulaklıkla uyurken dinlemiştim.
"Nikah masasına oturdun işte. Dayanmak çok zormuş böyle sevince sana mutluluklar sözüm kuzence at artık imzayı git biran önce" diye mırıldanırken Semada bana kıkırdıyodu.
"Kardeşçe değil miydi o?"dedi kıkırdarken. Semaya malmısın dercesine baktım.
"Biz kuzeniz gerizekalı" dedim. Sema kahkaha atıp "doğru ben saçmaladım zaten."dedi. Beni masaya oturttuktan sonra "ben geliyorum şimdi"dedi
"Bol bol çikolata kek jelibon şek-"
"Tamam be alıcam sus"dedi. Aman bunada bu aralar birşeyler oldu yani. Eskiden bu kız böyle diğildi. Bu yıl benim lanet yılım kesin.
"Naber jelibon güzeli?"diye biri ssedlendiğinde kim olduğunu anlamam sadece bir saniye sürmüştü. bi tahmin ediyim jelibon güzeli diye beni kim çağırır bizim öküzcük kim olucak. Karşımdaki sandalyeyi çekip otururken Deniz de onun sağ tarafına oturmruştu.
"Off bare bugün uğraşma benimle ya' dedim. "Niye kanka noldu? Yoksa sevgilinden mi ayrıldın? Biliyosun yani bana anlatabilirsin hiç çekinmene gerek yok"dedi. Biraz önceki maskaralığından sonra sağ çıkabileceğini sanmıyodum ama kurtulmuş.
"Sorma kankacım keşke öyle olsa sevdiğim adam ellere yar oluyor"dedim. Deniz birden "delililiii" diye bağırmaya başladı aynı benim kafadan canım kankam. Kanka dediğin böyle olur işte. "Kim o Piç söyle ağzını yüzünü kırdırıyım."dedi.
"Kuzenim"dedim. Deniz kaşlarını kaldırıp "kuzenin?"dedi. Kafamı sallayıp"Evet Furkan'ın abisi Samet"dedim. Deniz elini ağzına götürüp
"Ne benim eski manita evleniyomu? Aman boşver kanka beni de esmer bi kızla aldatmıştı zaten." dedi.
"Demek esmer ha ben Sarışınım diye mi olmadı? Nalet olsunn"deyip elimi hafiften masaya vurdum.Kayra kaşlarını çatıp azının içinden homurdandı. Sema elinde kendine aldığı yemek ve bana aldığını tahmin ettiğim abur cuburları masaya koydu. İçinden caremio yu yani en sevdiğim çikolatayı alıp mikrefon gibi ağzıma götürdüm.
"Nikahına beni de çağır sevgilim istersen şahidin olurum senin bu kız kim diye soran olursa eski bir tanıdık dersin sevgilim."
"Bu adam olmıycakmıydı o"Ateş bu gitmiycekmiydi?. Ateş Kayra'nın bakışlarını hiç umursamadan bi sandalye çekip oda oturdu. "Şöyleki ben bir kız olduğum için adam lafı biraz garip oluyor "dedim. Ateş sırıtıp "haklısın" dedi. "Oğlum sen hala niye gitmedin lan okulumdan?" diye tersledi. Benim böyle taş bi Abim olucaktıda ben onu terslicem hah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Sevgilim
Teen FictionBenimle gel biz herşeyi göze alacak kadar sevdik birbirimizi Tek bir cümleyle beni kendine yeniden aşık edebiliyordu. Ona karşı bu kadar aciz olmaktan her ne kadar nefret etsemde yine de affedip elini tuttum. Ne olacaktı şimdi sevdiğim herkesi karş...