Bölüm 6

269 28 0
                                    

Multi : Örümcek Adam (Gustin Grant. Gözde'nin bahsettiği poster.)

Okula geldiğimizde arabayı otoparka park edip çantalarımızı ve tabi ki dergimi aldım. Yol boyu dergiyi açmamak için kendimi yiyip bitirdim. Çünkü Sema 'ya nispet yapıcaktım. Dünün intikamı işte. Oda Gustin Grant hayranıdır da. Ne tesadüf dergide de sadece bir tane posteri var aşkımın.

Furkan beni kolunun altına aldı. Ve sınıfa doğru yürümeye başladık.
Sınıfın önüne geldiğimizde Furkan duraksayıp bana döndü.

"Sana karışan falan var mı ? Eğer varsa söyle hemen halledelim."dedi. Diyorum işte bütün öküzler beni buluyo. Ayy acaba emre'yi söylesem mi? Çocuk iki yıldır peşinde dönüp duruyor. Ama bu hayvan çocuğu gebertir valla. Buldum Kayra'yı söyliyim. Dün benimle dalga geçip duruyordu. Yok ya ben en iyisi Sema'yı söyliyim. Sonuçta çibanın başı o.

"Var kuzen hatta dün bana bi saat güldü. Sinirimi bozuyor."dedim sesimin masum çıkmasını dileyerek.

"Kim lan o"dedi. Haha Sema sen bittim kızım. Eve gidince anneme irmik helvası yaptırıyım. Canım çekti.

"Benim çocukluk arkadaşım olur kendisi. Adıda Sema hemen benim önümde oturyo. Dün annem evi temizle deyince hem dalga geçti. Hem de güldü. Bence Dalman için güzel bir neden ha kuzen?"dedim. Tek Kaşımı kaldırarak. Furkan bana malmısın der gibi bakıyordu. Pislik sonra sırıtmaya başladı.

"Sen dün evmi temizledin? Bununla sonra dalga geçerim.Hem ayrıca ben erkek olarak sordum. Kızlarla savaşmam sevişirim."diyip göz kırptı. Off lütfen bi tane akıllı beni bulsun. Neyse şimdi Furkan'ın koluna girip sınıfa hava atmam lazım. Mal falan ama yakışıklı sonuçta. Sınıfa girdiğimizde bütün kızlar bizi daha doğrusu Furkanı kesmeye başladı. Ya bunlar daha dün Kayra'yı kesmiyolarmıydı? Sema'ya baktığımda oda diğerleri gibi Furkan a bakıyordu.

"Ee senin sıran nerde? Oturalım artık" dedi Furkan.

"Yok canım benim yanım dolu sen boş bi yer bulup oturuyosun."dedim sırıtarak. Gerçi ben demesemde Kayra bunu kaldırırdı. Sahi Kayra nerde? Grubu da yok. Allah allah ya. Aman banane bende tek otururum gelmezse.

"Kim oturuyormuş senin yanında? Ben niye göremiyorum?" dedi. Ayy alın beni. Bu ne ya çevremdeki herkes mal olmak zorunda mı?

"Daha gelmemiş de ondan gelir birazdan hadi sen boş bi yer ara kendine. Kış kış hadi"dedim. Elimle gitmesini işaret ederek. Sema arkasına döndü.

"Kızım ben ne biliyim neresi boş."dedi Umursuyomuyum? Imm tabi ki hayır.

"Şey benim yanım boş istersen buraya otur."dedi Sema yanını gösterek.

"Kerem nerde oturucak zeki arkadaşım?"dedim Sema'ya dönüp Furkan çoktan sema'nın yanına kurulmuş. Pis fırsatçı ya.

"Kerem gelmiyor artık." dedi somurtarak. Nasıl ya?

"Ne dedmek gelmiyor artık ?"dedim bende Kaşımı kaldırarak.

"Off babasıyla Almanya'ya gidiyormuş. Dün aradı. Artık orda kalıcaklarmış eskisi gibi seni aramış ulaşamamış. Bugün okul çıkışı buluşalım. Vedalaşırız dedi."dedi. Kerem daka önceden de Almamya'ya giymişti. Ama bi kaç ay durup gelmişti.

"Bi daha gelmicekmi?"dedim. Sesim boğuk çıkmıştı. Sema'nın ki gibi.

"Kerem babamın projesi bitince gelicez dedi."dedi.

"Ohh bi an temelli gittiklerini sanmıştım."dedim. Neşem yerine gelerek. Furkan bize bakıp

"Kerem kim ?"dedi.

Kıskanç SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin