Multi:Furkan Kuzey
Saat 8 e geiyodu. Annem birazdan evde olsa iyi olurdu çünkü daha fazla bu hayvana katlanamayacağım.
"Sana onlerı bırak dediim" deyip Furkan'ın elindeki ömürcek adam ve çelik yumrukların bulunduğu posterlerimi çekiştirmeye devam ettim. Oda bir yanda posterlerimi çekip bi yandanda bana laf yetiştiriyordu. Daha doğrusu çalışıyodu.
"Ben misafirin bi kere lan hem sende daha çok var birazını bana versen ölürmüsün?"
"Börözünü bana veren ölörmösön evet ölürüm. Hem senin ondan benimkinin iki katı var hemde yaz tatilinde sırf posterlerini vermemek için beni odana bile sokmadın!!"Fırkan'la sadece bu yönümüz aynıydı ikimizde çelik yumrukların ve iron men in hayranıydık. Furkan gözlerini gözlerine dikip.
"Çünkü sende bir yıl öncesinde bana aynısını yaptın. Hem sen sırf adam için vermiyosun."dedi ve çekiştirmeye devam etti. Gerçi biraz öyleydi. Ama olsun. Onlar benim.
"Evet öyle ama filmidreseviyorum ve bunlar benim. Anladın mı?"dedim.
"Ya bi tane bare ver lan bi tanecik."
"Hayır ya vernicem"
"İyi o zaman bende kendim alırım."
" ya bıraak"
Biz böyle bağırışmaya devam ederken annem eve gelmişti. Ama biz o kadar sinirliydik ki kapı sesini duymamıştık bile. Furkan bi yandan saçımı çekerken bi yandan da posterleri çekiştiriyodu. Aynı şekilde ben de öyleydim. Taa ki annenin
"Noluyo burada "diye gürleyişini duyana kadar. Furkan'la ikimiz anında savunmaya geçtik. Çünkü annem bizi keser arka bahçeye gömer üzerimze beton döküp köpeklerede kulübe yapardı.
"Anne valla ben bişey yapmadım. Furkan posterlerimi yırtıcaktı. Ondan şey ettim yoksa ben hiç misafire böyle şey edermiyim ?" dedim. Ve posterlerimi yerden topladım.
"Teyze valla yalan ben dedim ki bi tane versen ölürmüsün buda ölürüm dedi. Sonra bana saldırdı. Hem se-"
Furkan hayvanını susturan şey yine annemin kükreyişi oldu."Yeter kesin artık!"
"Ama anne valla-"
"Kes dedim Gözde tek kelime dahi edersen posterlerini çöpte bulursun" dedi elini tehdit edercesine sallayıp. Sonra Furkan'a dönüp "senide doğru İzmir'e annenin yanına yollarım. Bıktım artık sizin saçma sapan kavgalarınızdan anladınız mı?" dediğinde ikimizde yutkunup başımızı olumlu anlamda salladık.
"İyi hemen o posterleri bırakıp ellerinizi yıkayın ve sofrayı kurmaya başla Gözde ben yemekleri ısıtıyım anlaşıldı mı?" dedi. Ama bu soru sorar gibi değil olması kereken bir şeymiş gibi söylemişti. Furkan'la bir birimize bakıp başımızı salladık ve posterlerimi alıp dolabıma koydum.
"İyi o zaman hadi içeri "deyip odadan çıktı Furkan'a dönüp
"Hep senin yüzünden oldu ya."
dedim.Furkan sırıtıp"Asıl hep senin yüzünden nolurdu sanki bi tanecik poster versen?" dedi. Ona dönüp kaşlarımı çattım. Ağzımı açacağam sırada tekrar anemin komutu sayesinde odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledik.
Furkan bey tabi hemen kuruldu masaya.Yemekten sonra sofrayı toplayıp bulaşıkları makineye dizdim. Furkan ve annemde Furkan'ın kalacağı odayı hazırlıyolardı. İşimi bitirdikten sonra mutfaktan çıkıp annemlere iyi geceler deyip yatağına girdim. Yarın beni çok zor bi gün bekliyordu. Evde bile tahamül edemediğim canım! kuzenimle bide okulda uğraşacaktım. Buda yetmezmiş gibi bide bizim sınıfa kayıt yaptırmış. Aslında severim keratayı ama sadece işim düştüğü zaman belli ederim. Okulu düşünürken aklıma Kayra geldi öğlen nasıl mors olmuştu ama. Aklıma geldikçe gülesim geliyor. Hele o sinirlenip gaza köklemesi kendimle gurur duyuyorum canım. Neyse yarın okul var ve erken kalkmam gerekiyordu gel uykucum sen bana gel aşkom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Sevgilim
Teen FictionBenimle gel biz herşeyi göze alacak kadar sevdik birbirimizi Tek bir cümleyle beni kendine yeniden aşık edebiliyordu. Ona karşı bu kadar aciz olmaktan her ne kadar nefret etsemde yine de affedip elini tuttum. Ne olacaktı şimdi sevdiğim herkesi karş...