פרק 18 צרחה גרונית :

100 7 0
                                    

זהירות פרק סוטה : ✖️❌⛔️🚫

פתאום הוא בא ונישגב עליי ואמר קמילוש מה דעתך על ערב מיוחד צחקתי כי אני יודעת למה הוא מתכוון למה את צוחקת הוא שאל ולחש לי באוזן עוד מעט את לא תוכלי ללכת כי אני יחורר לך את הכוס  הוא אמר ונגע בפוט שלי ומיד הרגשתי שרטוב לי בתחתון ואז הוא אמר וואו מאמי את רטובה מתאים לי הוא אמר ולא תוכלי ללכת אמר וצחקתי ואמרתי לא תודה חוררתה אתה לי אותו מספיק אה באמת הוא אמר וסובב אותי כשאני מעלי הוא התחיל להוריד לי את החולצה והמכנס ואני את שלו ואז את ההלבשה התחתונה הוא הוריד לי ואני הורדתי לא את הבוקסר הוא השיב אותי עליו חדר לתוכי גנחתי חזק כי קרוליין היתה אצל אמא שלי וצעקתי אההה זה עמוק וברנדון צחק אמרתי לך שיכאב לך הוא התחיל לנוע יותר מהר גנחתי את כל הגרון שלי והוא צחק וכמחצית את כל גרוני שאני בטוחה שמחר הוא היה צרוד ואז הוא ניכנס חזק צרחתי את כל גרוני וברנדון אמר את נהנת מאמי  שלי הוא אמר כ.. כן גנחתי הוא החליש וצרחתי על תפסיק לענג אותי בייב הוא ניכנס חזק ומהר יותר גנחתי את גרוני והוא גמר ואני גם גמרתי הוא נישכב לידי ואני לידו הוא אמר מאמי איך צרחת אני חושב שהשכנים שונאים אותנו צחקתי ואמרתי בקול צרוד מאמי קול עוד זה מענג אותי שהילכו לעזאזל אמרתי והוא צחק מחר אני מבטיח לך את לא תוכלי ללכת ומחר נעשה עוד סיבוב הוא אמר ואני הינהנתי ואמרתי חרמן שלי והוא צחק ואמר חרמנית שלי ואז נירדמנו חבוקים חזק ...

ההמשך יבואו מקווה שאהבתם 💖 הפרק ארוך מקווה שזה פיצה אותכם על זה שהפרקים היו קצרים מהפרקים ואחרים ❤️

אהבה מסובכתWhere stories live. Discover now