Don't you forget about me 0.9

896 48 3
                                    

Naomi's POV

''And we'll never be royals (royals) It don't run in our blood. That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz. Let me be your ruler (ruler) You can call me queen bee. And baby I'll rule I'll rule 'll rule I'll rule. Let me live that fantasy''

Zing ik vrolijk mee, vandaag is het schoolfeest. Leonie komt zo ook en dan gaan we ons samen klaarmaken. Ondertussen heb ik MTV opstaan. Ik pak mijn jurk alvast uit de kast met mijn zwarte pumps. Niet veel later gaat de bel. Ik race als een idioot de trap af waardoor ik een trede mis en van de trap afval. ''Auww'' kreun ik. Dat deed zeer, langzaam sta ik op en loop naar de deur. Leonie kijkt verbaasd ''Wat deed jij nou?'' ''Ik viel van de trap'' Leonie doet moeite om haar lach in te houden en ik geef haar een dodelijke blik. Samen lopen we naar boven ondertussen staat er Justin bieber met Take you op. Leonie gaat helemaal los '' I CAN TAKE YOU OUT, I CAN TAKE YOU HOME I CAN TAKE YOU, OHH, WHERE YOU WANNA GO I CAN PICK IT UP, WE COULD TAKE IT SLOW I CAN TAKE YOU HOME OH OH OH''. Ik lach haar keihard uit en ze lacht zelf ook mee. Leonie haalt haar jurk uit haar tas ''Ik ben echt blij met de jurk'' Ik knik ik ben zelf namelijk ook er superblij mee. Ik pak mijn jurk van het bed en loop naar de badkamer ''Ik kleed me om in de badkamer oké?'' Leonie knikt en ik ga naar de badkamer. Snel doe ik mijn jurk aan en bekijk het in de spiegel. Ik ben er tevreden mee en loop de badkamer weer uit. ''Kan ik binnen komen?'' ''Ja'' en ik loop mijn kamer weer binnen. Leonie kijkt me met open mond aan. ''Wat?'' Vraag ik verbaasd. ''Wow, als Zayn je straks ziet smelt hij'' Ik lach, ''Max zal ook versteld staan hoor''  Samen lopen we naar de badkamer en gaan onze make up en haren doen. ''Ik doe je make up en haar dan doe jij het bij mij?'' Leonie stemd in ''Leuk idee'' Ik glimlach ''Ik heb alleen maar goede ideeen, Leonie gaat op de badrand zitten en ik begin met haar make up. Als ik klaar ben ben ik er best wel tevreden mee het ziet er mooi uit. ''Kijk maar'' Leonie draait zich om en kijkt in de spiegel ''Wow! Dankje'' ''En nu je haren'' Leonie draait zich weer om en ik begin haar haar te krullen omdat ze normaal stijl haar heeft leek het me wel leuk om haar nu krullen te geven. Als ik klaar ben met de krultang ziet het er echt cool uit. Ze ziet er heel anders uit dan normaal. ''Je mag weer kijken'' Leonie draait zich om en krijgt een hele grote glimlach op haar gezicht. ''DANKJEWEL'' En ze vliegt me om de hals waardoor ik moet lachen. ''Nu jij'' en ze wijst naar de badrand dat ik daar op moet zitten. Ik doe wat ze zegt en ga vervolgens zitten. Ze begint met de make up net zoals ik bij haar deed. Na een kwartier stopt ze kijkt ze even en heeft ze een glimlach op haar gezicht. ''kijk maar'' ik draai me om naar de spiegel en zie mezelf. ''Woow, dankjewel'' Het zag er ook echt heel mooi uit. ''Nu je haar'' Ze pakte een witte haarband en deed dat in mijn haar. Vervolgens deed ze 2 knipjes in mijn haar zodat mijn lok naar achter zat. Na een kleine 10 min. ''Kijk maar'' ik draaide me om en keek naar de spiegel ''Wauw dit is echt supermooi'' En dit keer was ik degene die haar om de hals vloog. Ik richtte me op de klok en zag dat het al half 8 was. Zayn en Max zouden er om kwart voor 8 zijn. Om de tijd te vullen gingen we maar MTV kijken.          

Zayn's POV

Snel deed ik mijn pak aan. Ik had zin in vanavond. Ik was benieuwd hoe Naomi eruit zou zien, terwijl ik diep in gedachte was keek ik op de klok en zag dat het al 5 over half 8 was dus ik ging naar buiten en stapte op de fiets op naar Naomi. Even later was ik aangekomen bij Naomi's huis en belde aan. Naomi deed de deur open en..... ''Wauw'' ''wat?'' vroeg ze. ''Zei ik dat hardop?'' grinnikte ik. ''Ja'' Ik pakte Naomi's hand ''Kom we moeten naar het schoolfeest'' Even later volgde Leonie en Max ook. Ik denk dat dit een topavond gaat worden.

A/N Ohhh wat gaat er gebeuren op het schoolfeest??? Ahhh, ik weet het klein hoofdstuk maar ik moet zo bezig met BIO :'( ik ga vandaag sws nog updaten! LITTLE MIX HEEFT EEN NIEUW LIEDJEE MOVE <3

Love yaa x

Don't You Forget About MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu