Zayn's POV ( 5 Oktober)
Daar sta ik dan te wachten totdat ik op moet ik bijt op mijn lip, ik ben super zenuwachtig. Ik haal nog een keer diep adem en loop dan het podium op.
Naomi's POV
Vandaag gaat Zayn auditie doen bij x Factor ik ijsbeer door de kamer wachtend op een sms van Zayn ''Naomi wees toch een rustig'' grinnikt Leonie, Ugh ik ben altijd het type dat heel hyper word als die zenuwachtig is. ''Rustig maar Zayn gaat heus wel door'' ik begin rondjes te draaien en zucht diep. Ik stop met rondjes draaien als ik merk dat ik heel duizelig word. Leonie klopt met haar hand op de bank met een teken dat ik moet gaan zitten. Ik doe wat ze zegt en ik ga zitten. ''Hij moet door hij verdient het en, ik kan niet uitpraten want Leonie heeft me al onderbroken ''Rustig haal diep adem'' ze stopt even met praten en kijkt mij aan ''volgensmij ben jij nog zenuwachtiger dan Zayn zelf'' Ze grinnikt ik begin er zelf ook om te lachen. Vervolgens loop ik naar de keuken om chips en cola te halen. ''Wat ga je doen?'' Chips halen, wil jij ook?'' Leonie knikt en ik loop naar de keuken. Even later kom ik terug met chips en cola, en plof op de bank. ''Hé daar had ik nou zin in'' Leonie glimlacht. Na wat kletsen hoor ik mijn mobiel afgaan. Ik kijk op het scherm. Inkomend gesprek Zayn. Mijn hart klopt in mijn keel en ik neem op.
Z= Zayn N=Naomi
Z: Hey, Ik heb goed nieuws ik ben door maar ik zit in een groep met 4 andere jongens. N: Yeah, ik wist wel dat je het kon. Z: Is het goed als ze zo meekomen? Ik denk even na maar mijn ouders zijn er vanavond en morgen toch niet N: Is goed Z: Byee love Ya x N: Love you 2
Ik hang op en Leonie kijkt me verwachtingsvol aan. ''HIJ IS DOOR!'' Samen gillen we en springen we door de kamer ''OMYGOD'' ''MISSCHIEN GAAN ZE WEL WINNEN'' ''WORDEN ZE BEKEND OMYGOD'' We dansen en springen en gillen en dansen als we in een keer worden aangestaard door 5 jongens. We stoppen gelijk en ik kijk ze een voor een ongemakkelijk aan, ''Ja uhh we waren uhh''. Leonie onderbreekt mij. ''Gewoon een beetje melig'' Een voor een stelde de jongens zich voor. Een jongen met bruin haar en bruine ogen steekt zijn hand ui: ''Heyy ik ben Liam'' En zo gaat dat hetzelfde bij Niall, Harry en Louis. Niall heeft volgesmij ondertussen al mijn hele voorraad leeggegeten. Ondertussen zit Harry met Leonie te flirten, en zit Louis heel druk om mij heen te springen en te zingen. En Liam geeft zichzelf een facepalm als die ziet wat alle jongens aan het doen zijn. Ik grinnik ze zijn wel grappig. In een keer voel ik een stem in mijn oor fluisteren: ''Wat is er zo grappig'' Ik draai me om en kijk in Zayn's ogen en ik prik met mijn wijsvinger in zijn borst ''Jullie'' En ik steek mijn tong uit. ''Oh gaan we het zo spelen?'' Zayn begint me te kietelen waardoor ik op de grond val en geen kant meer op kan. ''Genade'' Smeek ik. ''Nooit'' en hij heeft een ondeugend lachje. ''Alleen als je zegt dat ik de allerliefste knapste grappigste getalenteerde met mooi haar en mooie ogen jongen bent.'' Vervolgens herhaal ik zijn hele zin en gaat hij van me af. In een keer schiet me wat te binnen. ''hebben jullie eigenlijk al een naam voor de band?'' Harry springt op van de bank ''Ja'' ''One Direction''
A/N Sommige stukjes zijn wat onduidelijk maar mijn computer deed weer eens moeilijk sorry daarvoor x Love Ya
JE LEEST
Don't You Forget About Me
Teen FictionDie dag veranderde mijn leven. Stel je maar voor. "Ik ben Zayn Malik en ik ben 18.'' Hij kijkt haar aan,''mag ik nu gaan zitten?'' ''Ja.'' zei Mevr. Dijk licht geirriteerd. Zayn keek rond en zijn blik bleef rusten op de plek naast mij want die was...