| Er is zoveel veranderd sinds Naomi was verhuist. Ik denk dat het nooit meer zo word als vroeger. Ik loop naar boven trek mijn t-shirt uit en laat me vallen op bed. Alles komt terug van vroeger mijn vader die in een keer weg was mijn moeder die te druk is met haar werk. Die leuke tijd met Naomi en met die gedachten val ik in slaap.'|
Zayn's POV
Ik word wakker ik zie dat het kwart over 7 is dus besluit uit bed te gaan. Na mijn kleding uit te hebben gezocht ga ik naar de badkamer waar ik dan ook maar 5 min. bezig ben. Snel loop ik naar beneden en het is half 8Ik zie mijn moeder op de bank liggen met haar laptop nog op haar schoot, ik pak de laptop van haar schoot en en zet hem op de grond. Ik pak een deken en leg dat op haar. ''Welterusten'' zeg ik en zie dat het al 10 voor 8 is. Ik pak mijn jas van de kapstok en loop naar buiten. Pak mijn fiets die op de grond ligt en wil net opstappen maar mijn mobiel gaat Onbekend nummer 'Hey'' hoor ik iemand zeggen ''Uhh, wie ben je vraag ik nog wat ongemakkelijk. ''Harry'' zegt hij terug. ''Harry Styles verbeterd hij zichzelf. Ik denk diep na,ken ik iemand die Harry Styles heet...?Oh ja die jongen van mijn vorige school waarmee ik van school ben afgetrapt. ''Afspreken?'' Ik was de hele afspraak met Naomi vergeten. ''Ja'' ''Oke is goed ik zie je om 08:05 in het park.
Naomi's POV
Waar blijft Zayn nou? Het is al 5 over 8. Ik besluit maar gewoon naar school te gaan dan maar zonder Zayn. Eenmaal op school aangekomen zie ik ons vriendengroepje al staan ik loop en naar toe en ze kijken me vreemd aan. ''Waarom ben je zo laat?'' vraagt Leonie. ''Ja Zayn zou me ophalen maar is niet komen opdagen''. ''Lekkere vriend'' Zegt Leonie. Ze had wel een punt maar... ik weet hoe lief Zayn kan zijn...
Zayn's POV
Ik druk Harry weg en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik stap op de fiets en fiets richting het park. Niet veel later kom ik aan en zie ik Harry al staan, hij staat een beetje verveeld voor zich uit te kijken tot hij mij opmerkt zijn gezicht klaart meteen op: ''Hey gast goed je te zien man''
Naomi's POV
We hadden vandaag dus een roostervrije dag maar ze konden het niet eerder meldden, dus fijn niets voor niets vroeg opgestaan. Ik wil net school uitlopen als ik op mijn schouder word getikt, ik draai me om en kijk in de ogen van Leonie. ''Ga je mee naar het park?'' Ik bedenk me nog dat ik huiswerk heb van Wiskunde maar dat doe ik later wel. ''Ja'' Ik loop samen met Leonie naar het park. Er zijn nog niet veel mensen in het park maar dat is logisch het is pas half 9. Wie zit er dan in het park, de meesten zijn nu nog op school of op het werk. Mijn blik valt op 2 jongens die met elkaar in gesprek zijn de een heeft bruin haar en krullen en de een zwart haar met een blonde lok. Wacht? Zwart haar en een blonde lok? Zayn? ''Hallo? Aarde aan Naomi?'' Ik schrik op en kijk naar Leonie die me ondertussen aan het uitlachen is '' Ik zag je wel kijken naar die jongens'' Ik voel mezelf rood worden. Ik trek Leonie aan haar arm mee ''Kom we gaan ergens anders heen''
A/N Yeeaahhh 0.4 EN OMYGOSHH IK GA NAAR ONE DIRECTION 25 JUNI IN DE ARENA AAAAHHHH LOVE U x
JE LEEST
Don't You Forget About Me
Teen FictionDie dag veranderde mijn leven. Stel je maar voor. "Ik ben Zayn Malik en ik ben 18.'' Hij kijkt haar aan,''mag ik nu gaan zitten?'' ''Ja.'' zei Mevr. Dijk licht geirriteerd. Zayn keek rond en zijn blik bleef rusten op de plek naast mij want die was...