Flashback

542 31 1
                                    

Naomi's POV

*Flashback*

Stel je maar voor. 

"Ik ben Zayn Malik en ik ben 18.''

Hij kijkt haar aan,''mag ik nu gaan zitten?'' 

''Ja.'' zei Mevr. Dijk licht geirriteerd. Zayn keek rond en zijn blik bleef rusten op de plek naast mij want die was leeg. 

Hij liep door de klas naar achter en ging naast me zitten. 

Hij had blijkbaar niet door dat ik Naomi was.. Of wacht, misschien had hij het wel door en... negeert hij mij gewoon? 

De wiskunde les leek wel uren te duren eindelijk ging de bel. 

Ik liep zo snel mogelijk naar mijn kluisje stopte mijn boeken erin en ik wou het kluisje sluiten maar tot mijn grote verbazing stond Zayn daar.

Een erg ongemakkelijk moment... 

Ik wou zo snel mogelijk mijn tas pakken en weglopen maar Zayn hield me tegen. Hij duwde me tegen de kluisjes aan.

''Ik ken jou ergens van'' Ik was in shock zo ken ik Zayn helemaal niet. 

Ik kende alleen nog maar de oude Zayn die me trooste als er iets was en waar ik zo mee kon lachen. 

''Ben jij niet Naomi?'' Ik knikte en mijn ogen vulde zich al snel met tranen. En die van Zayn ook. Hij trok me in een knuffel net als toen. 

Maar nu is het geen afscheid.

*Einde flashback*

''Naomi gaat het?'' Ik kijk naar Zayn ''Ik herrinerde me iets'' 

Zayn's POV

Ik zie dat Naomi helemaal in trans voor zich uit staart. ''Naomi gaat het?'' vraag ik bezorgd. Ze kijkt me aan ''Ik herrinerde me iets'' Een gevoel van blijdschap gaat door mij heen. ''Wat dan?'' ''Dat jij in mijn klas kwam'' Ik omhels haar ''Zie je wel je krijgt je geheugen weer terug'' Naomi schenkt me een glimlach en we kijken verder naar de tv.

A/N Haha ik kreeg in een keer weer inspiratie 

-xxx- Love YA

Don't You Forget About MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu