Naomi's POV
''Ik heb je gemist'' ''Ik jou ook'' Ik kruip dichter tegen Zayn en laat mijn hoofd rusten op zijn schouder. Louis is inmiddels ook de kamer ingelopen. ''Gaat het weer?'' ''Louis knikt en gaat op de bank zitten. ''Ik heb een top idee'' fluister ik in Zayn's oor en ik loop de kamer uit. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak ''Lisa, lisa, lisa'' Herhaal ik een paar keer terwijl ik door mijn contactpersonen scroll. Gevonden! Ik druk op het groene telefoontje en bel Lisa.
Zayn's POV
Naomi ligt met haar hoofd op mijn schouder als ze in een keer in mijn oor fluisterd ''Ik heb een top idee'' En ze springt op en loopt vervolgens naar de keuken ''Wat is die van plan?'' Vraagt Harry verbaasd ik haal mijn schouders op ''Geen idee'' Ik kijk naar Louis. Hij merkt helemaal niet dat we aan het praten zijn of dat Naomi wegliep hij is druk in gedachtens. Ik heb medelijden met hem. Eleanor maakte het ook zo plots uit onder de tour.
Loui's POV
Een traan rolt weer over mijn wang. Waarom Eleanor? Waarom. Ik kan het niet geloven het dringt nog steeds niet tot me door. Er spoken duizenden vragen door mijn gedachten: Waarom heeft ze het uitgemaakt? Heb ik iets verkeerds gedaan? Gezegd? Heeft ze een ander? We waren zo gelukkig. We hadden bijna nooit ruzie. Mijn ouders vonden haar leuk haar ouders vonden mij leuk. Alles leek te kloppen het plaatje was perfect. Maar opeens uit het niets maakt ze het uit? Waarom?
Naomi's POV
Morgen komt Lisa een week logeren ik heb haar gebeld ik weet niet waarom maar misschien kan zij Louis wel opvrolijken. Ze is daar altijd al goed in geweest. Ook toen ik liefdesverdriet had toen Jack het had uitgemaakt. Ze was er altijd voor me, alleen ons contact werd een beetje verbroken toen ik ging verhuizen. Ik hoop dat ze Louis kan opvrolijken. Alleen wat ik mij nu pas realiseer is dat ze een Die Hard Directioner is haar hele kamer hangt vol. ''Shit'' mompel ik in mezelf. Maar eigenlijk is het ook wel leuk. Ik zou haar gezicht wel willen zien als alle jongens de deur voor haar open doen en dan Suprise schreeuwen. Ja weer een top idee. Ik glimlach in mezelf. ''NIALL LIAM LOUIS HARRY ZACK'' ''IT'S ZAYN'' ''SURE WHATEVER YOU SAY BIG GUY KOMEN!'' En de jongens komen de keuken binnengelopen. ''Wat is er?'' ''Nou morgen komt mijn vriendin Lisa en ze is fan van jullie ik had bedacht als ze komt dat jullie de deur open doen en SUPRISE schreeuwen. De jongens krijgen een glimlach op hun gezicht zelfs Louis. ''Leuk idee'' En Zayn steekt zijn duim op. ''Maar we moeten nu echt gaan'' Ik trek een zielig gezichtje. Leonie staat op ''Dan ga ik ook maar'' Even later is iedereen weg en ruim ik de boel op. Ik strompel de trap op en doe mijn pyama aan en ga in bed liggen. Ik denk aan morgen hoe zal Lisa reageren? Zal ze Louis kunnen opvrolijken, vast wel. En ik val in slaap.
A/N Snappen jullie miss nu waarom het uit is met Eleanor? IN HET ECHT WIL IK DAT HET NOOIT UITGAAT MET LOUIS EN ELEANOR ZE ZIJN VOOR ELKAAR GEMAAKT <3. LOVE YAA X
JE LEEST
Don't You Forget About Me
Teen FictionDie dag veranderde mijn leven. Stel je maar voor. "Ik ben Zayn Malik en ik ben 18.'' Hij kijkt haar aan,''mag ik nu gaan zitten?'' ''Ja.'' zei Mevr. Dijk licht geirriteerd. Zayn keek rond en zijn blik bleef rusten op de plek naast mij want die was...